|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
chrille70 |
Jag är riktigt knäsvag för speciellt tre bilar: >> BMW M3 E46. Supersnygg, snabb och välbyggd. Och ljudet är värt massor, bara det! Dessutom gillar jag diskretionen. >> BMW X5 4,4. Få, om ens någon annan bil på marknaden har samma mått av karaktär som kryssfemman. Och den är inte bara snygg, utan även snabb, bekväm och fyrhjulsdriven. Och den dovt mullrande V-åttan är helt enkelt underbar! X my heart! >> Porsche 996 Coupé. Är den snygg eller vadå? En bil kan knappast bli snyggare! Den här bilen är lika skön att bara titta på som att köra...! Vad drömmer ni om för bilar? / Chrille |
|
BMW 2002 Turbo hjorten |
|
|
Drömbil kan nog vara allt från Ferrari till en nyare Porsche. En "närmare" drömbil, vilket förhoppningsvis blir nästa bil! :).. är nog en 993:a. |
|
|
>>BMW 850. Brutalaste BMWn som byggts. Mäktig motor och underbara linjer. Inga rutramar = snygg med rutorna nere. Dock lite trång och dyr att äga :( >>BMW 740 E38. Mest bil för ca 100k. Snygg, bekväm, trevlig motor och hög byggkvalitet. Kanske inom en snar framtid? >>Audi RS4. Får man skriva så fula ord här? Diskret som få, men går som ett ...... |
|
|
>McLarenF1 LM GTR >Dauer 962 LM >Pagani Zonda C12-S 7.3 Kanske inte riktigt samma kaliber som de andra men en riktig drömbil för mig: >Porsche 993 Turbo S Mvh, /Wille Länk |
|
|
964 RS 3.8 993 RS Clubsport Sen finns det ju tusen andra dyrare bilar men jag brukar försöka inrikta mig på bilar som faktiskt går att köpa för en "rimlig" peng. |
|
|
jag har nästan min drömbil....... fattas bara 148hk och 1.3 liters motorvolym men formen är jag 90% nöjd med (ska ju ha m-paketet) kan ju köpa det men..... det känns lite fel..... Frazze |
|
|
M5 har varit en drömbil för mig i många år. Vi får väl se om den går i uppfyllelse så småningom.... :) Ferrari 550 Maranello är en annan och även 360:n. __ Länk |
|
|
Utan familj: 996tt Med familj: Cayenne turbo |
|
|
M3 e-46 M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
| M3 E46.....*drömmer* | |
|
Ok, tar med tre av hundra :-) McLaren F1 ALPINA E38 B12 6.0 E-KAT Aston Martin V8 Vantage Volante P.O.W. 7.0 RS Williams spec. |
|
|
Ni menar förutom den som jag har nu:)) Klart en M5 E24 vore inte fel att kunna glida i ..... En GT2...... Ferrari 575 M med F1 paddlar färg grå silver Alpina B6 röd 3,5 och givetviss en svart M3 E30 Sport Evo II |
|
Scheckheft |
Hej, måste vara X5 4,6 för att åka de 2,5 kilometrarna till jobbet... Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Ja, i ingen speciell ordning Ferrari 360 Modena F1 Porsche GT 3 Porsche 996 (911) Turbo |
|
|
Porsche GT3 Ferrari Enzo Aston Martin Vanquish M3 E46 Carbonsvart med 19" m3 Orginal "dregel" Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
3,0 CSL /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
M3 E46 (AC Schnitzer S3 Sport) MB SL55 AMG (ingen halshuggning... ;-) ) Ferrari 360 Modena Ferrari 575 Maranello McLaren F1 mm mm... ///M. Pedersen (OO=00=OO) |
|
|
Aston Martin Vanquish och McLaren F1, en som bruxbil och en för lite inspirerad körning...Vanquishen är bara det snyggaste som nånsin tillverkats i bilväg. Sök på forumet och du skall finna. |
|
|
mmm... MB 500SL -02 - Fanatisk bmwpower besökare - |
|
mackan325 |
Bilar som gärna fått stå i mitt garage: Jaguar XK150S DHC Jaguar E-type S1 3,8 coupe 2002 Turbo E9 3,0 CSL E30 M3SE E28 M5 E24 M635CSi Porsche 930 3,0 Turbo Et.c.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.