|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
Perkka |
Bimmerman: Gratulerar till en underbar bil :) Du har mycket bra smak när det gäller bilar.. Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
ja de bilar man vill ha är många.. Köningsegg BMW M3 gtr gatbilen Porsche GT1 gatbilen McLaren F1 GTR LM Mercedes CLK GTR BMW M5 Novack Nissan Skyline R34 GTR sen kan det väl smyga in en ferrari ENZO med.. :) ordningen spelar ingen roll.. om jag bara hade haft råd att köra en av dessa bilar en dag så hade man varit glad. |
|
| Min drömbil varierar från månad till månad...just nu är jag sjukt sugen på en Porsche Boxter (nu talar vi realistiska drömbilar) ,men sen är jag oxå otoligt förtjust i lite äldre sportbilar som Ferrari 250GT Berlinetta SWB (en aning mer orealistiskt) ...och som som fd Mustangägare så är jag oxå nyfiken på den nya Mussen... :) | |
Daytona |
Bimmerman----Okey, då får jag gratulera. Hmmm, undrar vad Supramannen har på g nu, Bimmerman du råkar väl inte veta nåt??? DAYTONAN Länk |
|
Daytona... Nu kommer han lägga all sin energi på sin Ultima GTR..som förmodligen kommer bli hyggligt snabb 1hk per 1kg :-). Sen har han ju en massa kundbilar att ta hand om oxå. //Jocke Menghini Min förra pärla... Länk |
|
|
hmm låt mig se 1.BMW M5 e65 Touring (för att ta med sig hundarna) 2.M6 för att glida till cafeet med 3.M3 CSL för banträffen 4.X5 4,6is som vinterbil 5.760il för utlandsresan V8-POWER |
|
|
Diverse Porschar 80-talets Alfa GTV6 Alfa 156 GTA Sportwagon BMW 2002 Turbo BMW 507 BMW M3 e30 |
|
|
Z4 ___________________________ "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
John Carlsson |
Ferrari F40 tveklöst JohnC |
|
Jag är lite ledsen har ingen riktig drömbil längre. Är väl lite bilskadad, får väl leka med modelltåg eller frimärken ett tag. Innan ville jag ha en 635csi otroligt mycket. Fick tag i en hade den ett tag sen sålde jag den= IDIOOOT ångrar det varge dag, och ännu mer varge gång jag ser en ute på vägen. Annars så skulle en lagunagrön/svart 850csi med beige skinn eller en VIT E38 med vita blinkers/ klarglas kännas helrätt. Har tyvärr inga riktiga drömmbilar att bidra med :-( |
|
|
Jag är helt såld på TVR bilar. Tyvärr finns de bara med högerstyrning. Cerbera 4.5 är nästan snyggare än vilken ferrari som helst... eller Tuscan R Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
M3 CSL Kan inte finnas många andra alternativ...! ;-) Verkar ju vara ett riktigt underverk! |
|
patric andersson |
DODGE VIPER GTS vilka former |
|
Porsche gt2, Mclaren f1 men närmast hjärtat ligger nog kommande M5:an.. Faaan vilken bil det kommer att bli! Mvh SD |
|
chrille70 |
Kommande BMW M6 eller X5 4,8iS ligger väl ganska bra till på min lista :) Mvh Chrille |
|
1. Mclaren F1 2. BMW M5 3. Ferrari 575M (med manuel växellåda) + ett exemplar av varje model som BMW tillverkat genom tiderna :-) |
|
| Aston Martin!! | |
|
Koenigegg CC Hummer 1 och 2 BMW M1 |
|
| Aj då!! Glömde ju bort BMW M1!!! | |
|
AC Cobra - till jobbet Hummer - i alla väder STRV 122 Leopard - i stan BMW Z1 - på BMW CS träffar :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.