|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
Alpina B7S Turbo (e12) BMW M1 Om jag nu MÅSTE välja ett annat fabrikat än BMW så blir det : Porsche Carerra RS -73 Rüf Porsche CTR 1 Shelby GT500KR 67-68 (finns en i stan) ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Alpina B-7 Turbo S E-12 så klart !!!!! Fast en 850csi med manuell låda vore också kul........ Billy B-10 Länk |
|
|
Såg en GT2 (996) idag... den är rätt brutal... Men en ferrari (355, 550, 360, F50) duger de också.... ;-) "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Ferraris nya F1:a, den skall ju vara rätt bra enligt schumi! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
| En Nissan Skyline R34 med 800hk vore väl nåt och ha i garaget. Annars tycker jag att Koenigsegg CC är en läcker kärra. | |
|
En nissan Skyline R34 även här Men annars äger ja juh redan min drömbil =) Länk Länk |
|
|
Min egen bil med kompressor eller dubbelturbo samt fyrhjulsdrift, extra snurr skulle man kunna greja men fyrhjulsdriften....:-( Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
Finns många men måste man välja... :) Aston Martin V8 Vantage 1993-1999 Morgan Aero 8 |
|
|
Efter ett par dagars funderande: Porsche 996 GT 2 på fritiden Audi RS 6 till vardags |
|
| Ådin i Avant utförande, bör tilläggas | |
|
jag har redan min drömbil ..Amerikan muscels baby,, den släpper jag aldrig hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Delphino Feroce roadZter |
|
|
Nya Buggatin skulle jag inte tacka nej till , V16 med fyra Turbo 0-100 2,8sec 0-300 14 sec topfart 409km den verkar roligt :)M Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
bmwracing |
Alpina B6 E21 |
|
1. En som tankar sig sälv kostnadsfritt!!! 2. Ferrari 3. Alpina Turbo... eller från m avdelningen 4. Camaro 69/ Shelby gt 350-500/ 3,0CSL Batmobil osv |
|
| Om ska vara nere på jorden och inte drömma för mycket så varför inte en E30 M3:a sport evo. Men vem drömmer inte om en GT2 eller något liknande. | |
|
DÅ har man gjort slag i saken och köpt nuvarande drömbilen.....det blev SMR-supran....Rikard "supramannen" Cornacchini's senaste bygge..... :-) //Jocke Menghini Min förra pärla... Länk |
|
|
BMW M6 SL55 AMG Porsche 996 BMW Z8 // Lazze Länk |
|
Daytona |
Toyota Supra MKIV är en drömbil. men förhoppningsvis inte så långt från en dröm. Kanske till nästa sommar. Bimmerman---Köpte du hans första supra som han sålde eller den andra som han körde med i tullinge i år??? Daytonan=Länk |
|
Daytona... Hans nyaste skapelse blev det....den som var på tullinge. Där körde han 10,84 med slirande lameller, ingen transbrake och 1,6 i ladd....så med 2,3 i ladd, transbrake och nya lameller skall det kunna gå hyggligt snabbt :-) Men det är ingen styling på den....bara en monstermotor och en TH400 låda anpassad till supra med manuellt ventilhus som skall vara god för 1500hk. //Jocke Menghini Min förra pärla... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.