|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
Förutom min nuvarande, som var en dröm som blev sann (till slut): M3 E46 cab med 19" originalfälgar (Violettsilver/vitt skinn/kolfiber) M-B CL62 AMG (med 20" Carlsson) Lamborghini Miura SV (svart!) Ferrari 355 Spider (med Fiorano-paketet) Rolls Royce Silver Seraph (den senaste?) TVR Tuscan R (enda bilen som gör sig i kameleontlack?..) Chevrolet Corvette Conv. -66 med 427:a (ljusblå metallic) Äger jag en av dessa under min livstid, kan jag skatta (!) mig lycklig! |
|
| Jag är jävla sugen på en m3 helst e46 men e36 går också bra ! | |
|
Jag har väldigt många drömbilar... Lite mer orealistiska drömmar: Porche GT2, Porche GT3, Carrera GT Ferrari 360, F40,F50,Enzo, 456GTA, 575M Marranello Lamborghini Miura, Diablo, Murcielago Viper Mclaren F1 Mustang Elenore Ford GT40 MB SL55 AMG Volgan med BMW V12 Någorlunda realistiska drömmar BMW M5 (e34, e39) M535i(e28), M3 (e30, e36, e46CSL) 540 (e39) Ac Schnitzer Z4, Alpina B12 e30 med kraftig Turbo! Audi S4, RS4 Supra (med jättemassa trimm) Porche boxster EVO6-7 Impreza Corvette C5 MB E55 AMG Camaro SS Pantera Nissan Skyline Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Rotti |
2002 turbo är jag ganska nöjd med.... |
|
Finns många man drömmer om.. Men några favoriter är: - Ferrari 360 Modena - Ferrari 355 Spider - Porsche 993 - Porsche 996 Carrera 4S - M3 E46 - MB CL600 //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Lamborghini Murcielago är min dröm bil. Lamborghini har varit min favorit bil sen jag såg filmen Cannonbal. ______________________________ |
|
|
Realistiska drömbilar (nåja, men med tanke på min ekonomi): Mini Cooper S JCW (John Cooper Works) BMW M3 E46 (Coupé) Orealistiska: Ferrari 360 Stradale Challenge Ferrari 575M Maranello Mclaren F1 Porche GT2 Ford GT40 etc, etc... |
|
| En svart Countach 5000 utan vingen alt en Limegrön miura s är aldrig fel men en silver maserati ghibili från 60 talet är nog den mest ultimata bilen.... Mera realistiska drömmar är dock en 99 m5 till nästa sommar, blir dock svårt att skiljas från touringen... | |
|
Nån Ferrari Nån gång framtiden ska jag ha: BMW e46 M3 (även e36 M3 är av dröm kaliber!) Realistisk familje drömbil: BMW e39 530i/535i/540i Realistisk drömbil inom dom närmaste åren: En riktigt tok fin BMW 325i/328i e36 typ 93- diskret stylad. |
|
|
Om jag vinner *massa* pengar på lotto/triss/tipset: Länk Om jag vinner lite mindre eller får bättre lön: Länk Hög 'vill ha'-faktor. |
|
Perkka |
Ska nån gång äga en M-bil iaf.. www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| En liten calypsoröd cab, förhoppningsvis till nästa sommar. | |
netz |
BMW 850IA.....med hopplockad motor...suck.snart så brrrm. |
|
.. Sparar till en.... Länk |
|
|
Jag skulle gärna vilja ha en bmw850cia eller vad de heter.. sådan där med hmm.. var det 380 hästar ? De ser trevliga ut men verkar lite svårägda då jag inte har något elschema till 8-serien... Delarna verkar ochså dyra + dålig tillgång på skroten. Fiat Panda 4x4 vore också kul att ha. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Jajust glömde min NO:1 drömbil.. mestadels för att jag lagt den drömmen på hyllan för alltid. Någon tuff Maserati med V8:a vore kul , vet inte om det e fördomar men delarna verkar vara mycket dyra + att bilarna e ju rätt så jättedyra om de är i bra skick... "Två ton annars får det vara för min del" |
|
PETER.O |
Det är Dodgen jag redan äger. Peter |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
- BMW 3.0 CSL med batmobileutrustning - Alpina B6 3.5 S (E30) - BMW 3000 GT - BMW 850 CSI - Alpina B7 turbo S coupé - BMW 2002 Turbo - Alpina B12 5.7 coupé / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
MB Slk320 cab. Brabus Linna |
|
|
ja o en M3 E46 då osså jue självklart!! Linna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.