|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
|
Realistiska drömbilar (som man kan spara ihop till) är ju helt klart Porsche 911 sent 80-tal eller tidigt 90. Eller varför inte en 325 E30 i nyskick med 1000 mil på mätaren! |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Min nuvarnade fast med kompressor, nya skivor, dämpare och dvd. Annars GT2 och Honda NSX. "Snälla! Bromsa!" |
|
Shelby Mustang GT 500, gärna Gone in 60 Seconds inspirerad =PPP ____ En bil skall ha minst 6 burkar Länk |
|
|
uhm finns mkt snyggt på marknaden.. *GT2/GT3 *Honda NSX *Jaguar V12 * skulle gärna villja bygga en aldelses egen KitCar, och klämma i en språjlans ny V8, mums. "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
Porsche Boxster, men den har jag ju redan... Annars står Z1, högt på listan, följd av Lamborghini Miura, Ferrari Testarosa, 87:a, Caterham superseven, Mercedes 300 SL/SLR från 50-talet, Koenigsegger, utan inbördes ordning. Men de skulle också vara skoj att ha en rödlackerad Mercedes E55 AMG med blåljus & "blodtransport" lackat på sidan, då skulle man ju kunna köra precis som man vill... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Finns för många.. Gärna en M5 E28, en Ford Mustang Boss 302-69, en Hemi Roadrunner -69 och varför inte en MB 450 SEL 6,9?? Fast nog hade jag haft kvar min goa gamla 528 som bruksbil även om garaget vart välfyllt med muskler.. mvh Johan Länk |
|
| m5!! som sagt... porsche gt2 o 3!!! ferrari.....merzedes är inte så tokiga.. | |
dunstan |
För olika ändamål: Roll-Royce Phantom med dragkrok: Bilen för att handla på stormarknaden. Ferrari 360 Spider: Till stranden när solen skiner. RS Tuning-Porsche 911 GT2: På banan. X5 4.6is: I Östermalms terräng... ;-) Alpina D10 Biturbo: Om man skall köra diesel. BMW Isetta: Om man skall ragga... :-) Gemballa-Porsche Boxster Biturbo: Snygg och snabb roadster. BMW M5 Touring (E60); Kommande familjeracer? BMW M3 CSL: På bana part 2 (när man tröttnat på GT2an) |
|
M3 e46 M5 e34 Ferrari Maranello |
|
|
Nissan Skyline GTR V-spec R33 MCLaren F1 Porsche GT2 Alpina B7 Turbo (E28) Christopher ///M535i Länk NYA BILDER!! |
|
|
En M8 är högst..(tror det finns en konceptbil byggd) Kommande Mustangen (Ruskigt fet!!) Alpina B7 (både E28 och E65) |
|
| Plymouth Barracuda - 69 m. 383 Skinne bros. M.T FETA däck. Primad gräddvit. | |
|
1. M Coupé 2. E46 M3 3. GT2 I originalskick utan styling i ovanstående ordning. Brutalizes My Wallet |
|
viobebe |
M3 E30 Sport Evo M3 E30 Cecetto M3 E30 Evo II M3 E46 SMG (åkte kompisens nyinköpta stålgrå med 19" orginal) hemsk bil............. |
|
Mitsibitsui EVO 6 (lätt att stava mitsuibitsu på rak arm?) är en jävla skön bil oxå... "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
|
tja räligt mkt faktiskt.. m3 e46 csl el camino 454 SS 69-70 gud jag fick besluts ångest... men dessa två är helt ok.. obs tänker skaffa mig dessa i framtiden så det så. |
|
chrille70 |
M-I-T-S-U-B-I-S-H-I :DDDD /Chrille |
|
Nu när jag tänker efter... En Lamborghini LM002 och en Aston Martin Lagonda... för konnässören utan smak. :-) Båda bilarna har sin charm dock... speciellt LM002. |
|
|
wiseguy chille =) "Am Der Necht Der Dam Gebissen" |
|
| Har man inte läst tråden kan man tro att Chrille har en annan bil än bmw som Drömbil, ett helt bilmärke faktiskt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.