|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
M_Razani |
Bmw M3 cab E46 MB SL55 AMG 996 Aston Martin Vantage |
|
Porsche GT2 M3 E30 SE Alpina B10 BiTurbo Ferrari Enzo M3 E46 |
|
Agge |
Har alltid varit svag för Lamborghinis bilar, men lite mer realistiska drömbilar är: M3 E46, gärna cab M5 E39 Dodge Viper Sl55 är också stabil. MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
M3 E46...eller om man ska drömma riktigt så är de Ferarri!! snyggare och bättre bil än ferarri finns inte..!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
En av mina drömbilar alla kategorier: Mercedes 300 SL med måsvingedörrar! Den hade jag inte haft något emot att ha i garaget... Annars, om vi ska tänka "praktiskt" också, Porsche Cayenne. *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
här kommer mina 1 gt2 2 996 biturbo 3 m3 e46 Länk |
|
| Noterar att ganska många har M3E46 som sin drömbil:)) | |
|
För tillfället är det en Supra, 6vxl manuell 94-96. Som blir min nästa bil att sätta verktygen i. //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
|
Bimmerman: Blir det singel turbo och massa HKS prylar då eller inriktat på styling? Gillar looken som du fått till på din 740. Mvh, /Wille |
|
|
DeTomaso Pantera, gärna med dubbel turbo. för alla besserwissers så menar jag att turbon är efter monterad |
|
|
M5 E28 Alpina b7 turbo S E28 (tror jag den heter) Alpina b12 6.0 /Erik |
|
|
..skulle ta mig hela dagen att skriva ned alla... Litet urval: E34 M5 touring Daytonaviolett E38 Alpina B12 6,0 G-kat E34 Alpina B10 Biturbo E31 Alpina B12 E34 X5 4,6 Estorilblå E46 M3 E39 M5 E65 Alpina B7 E65 760Li E24 M6 E9 3,0 E28 M5 E28 Alpina B7S AMG SL55 AMG E55 Kombi(om den kommer) Brabus SV12 Brabus SLV12 Ferrari 360M Ferrari 575M och så vidare, och så vidare..... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
WilleW.... Ev singelturbo, får se. Letar efter en som är hyggligt vässad redan så man kan inrikta sej mest på stylingen. Räcker med 500hk för mej och då behöver man inte singelkonvertera. Blir grejer från Bomex och en del kolfiber :)), när det gäller style //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
|
BMW 2002 tii BMW 1602 BMW 323i (E21) Alpina B10 BiTurbo Alpina B7 Turbo (E28) BMW 318i -99 (E46) . . . . . . |
|
|
BMW E46 M3 Cab SMG 4x4, men den finns inte... Suck.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Jag säger bara en sak Bimmerman, Coolt val av bil! . När jag importerade mil 528i 97:a hösten 2000 stannade jag samtidigt som En toyota Supra 95:a i tullen (på den tiden man köpte röda skyltar för 150kr)....den hade 450hk om man programmerade om den med en slags fjärrkontroll de hade i bilen. Tror att den lätt kör ifrån många Porsche och Ferrari.... /Simon |
|
| Maybach 62 med tillhörande chaufför! | |
|
e36 M3GT 1995 orginal, med få mil fast det går nästan inte att hitta idag :( möjligtvis med vita blinkersglas runt om. Annars strikt orginal... Porsche 993 Bi-Turbo 4x4 (Blanksvart) AC Cobra (Shelby orginal) |
|
|
Hej! Det beror ju lite på vilka prisklasser man pratar. Pratar man om den absoluta drömbilen eller drömbilen som man verkligen har en chans att köpa någon gång utan att vinna pengar? En Ford Mustang -65 - 67, vilket också verkar bli verklighet inom ett par veckor =) I övrigt är det väl diverse ovanliga bilar, då mest Tyska och Amerikanska. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Det finns ju så många, några av de som ligger mig närmast hjärtat är... (utan ordning) - Shelby GT350R - Alpina B7 Turbo Coupe - Alpina B8 Touring - Porsche 356 - Porsche 911 2.7 RS - Mercedes 300 SL - Maserati Bora Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.