|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Vilken Bmw är bäst?! ska köpa bil och vill ha en bmw vilken ska man välja? | |
|
En pengafråga helt klart. Men under 25000kr är helt klart E30 325 bra bil för pengarna! Även en 5 serie 525 -95:a för sisådär 70-80000kr är mycket bil för pengarna! Eller varför inte en gammal E28 för under 10000kr?! mvh |
|
|
Tja, vilken glass är godast...? ;o) Frågan är nog lite för generell! Vilka behov har du? Vilka pengasummor kan du betala? Vad är viktigast för dig? etc. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Inte min i alla fall :-( | |
| Jag tror 535, är väl hållbar och kul och skön att åka i. Sen beroende på ekonomi så får man välja E28, E34, E39 | |
| Just det, Bmw åker man inte.....Man kör. | |
ant |
Slår ett lag för den i mitt tycke välbalanserade och roliga 318is 16V -E30. Men har du lite mer pengar att tillgå så kanske en M-bil kan tänkas vara inom räckhåll?? ========== Länk |
| E39 finns ju för en spottstyver numera så välj en 528 så har du en jäkla fin bil, både att löra ev. ungar i och polare runt plattan :-) | |
|
Av dom jag har testat, så är helt klart 318iS 16V E30 bäst, oerhört välbalanserad som ant säger! //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Beror helt på vilken prisklass vi pratar och vad du vill ha ut av ditt BMW-ägande. T ex för 25.000 kan du få E30 325, E32 735, E34 525/535 etc. Beror på vad du prioriterar när det gäller bilar, helt enkelt. |
|
| e34 mest bil för pengarna...!!! | |
|
Svaret på frågan torde väl vara "en 760L med alla options". En sån lär ju vara ganska bra... |
|
|
E32 730IA-93 har jag varit mest nöjd med av alla de bilar jag haft! Mer bil för pengarna är svårt att få, men det kostar att äga den! Mvh Thomas... |
|
|
M3 CSL eller kanske en M1'a? /Wille Länk |
|
|
Feltkock: Vad är du ute efter i form av komfort/storlek/snabbhet/sportighet. Vilken underhålls och inköpsbudget kan du tänka dig , hur mycket kan du skruva själv mm. Finns ju några BMW modeller att välja på med lite olika egenskaper och förutsättningar beroende på vad du tänkt dig vilket gör din fråga rätt svårbesvarad. Som första bil ( vilket det borde vara med tanke på din ålder ??)för rimliga pengar är väl annars en E30 eller E34 ett helt OK alternativ. |
|
|
bästa vet jag väl inte.. men den roligaste jag har haft hitills är min m3e30 :) har kört e36:or, e34, e28 och div e30's.. |
|
| 760iL -03 | |
|
Baader: Ja, har man pengar så :) e39:or tycker jag ger mest bil för pengarna. Om man vill ha en fin/bra bil. Vill man bara ha drag och inte behöver den nyaste utrustningen är e30 värt att ta en titt på. |
|
|
Skulle välja en fin E36 coupé...alla sexorna är ju trevliga, även om 320:n är lite seg. Men en fin 323 eller 325 med lite kul utrustning får man ju för runt 50.000:- det är mycket bil för pengarna... /Klas |
|
| Runt 25 000 för en 325a ??visa mig en sån tack. jagar 325 med ljus och lykta dom flesta startar vid 35 " och är inte direkt topp ex | |
|
Den här skulle jag ta en närmare titt på om jag var på jakt efter en 325:a. Länk Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.