|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
-95a utan intervallreglering,06/95 Henrik |
|
|
Hade finessen på min 320 från 92. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Kollade i min instruktionsbok för E34, där finnes denna inställning beskriven men med en stjärna vilket betyder finnes ej på alla modeller eller är extra tillval. Vilket betyder en del har det en del har det inte, bara att kolla. mvh BLJ |
|
| På min 325, tidig -91a finns funktionen. Jag verifierade det igår. Men jag tyckde inte det var så lätt att få den att gå så som man ville. Jag tycker inte det är ett speciellt användarvänligt system.. | |
|
Hmm Finns det en övre tidsgräns för intervallen,vill ju ha längre tid mellan slagen inte kortare. Kan det vara därför jag ej fått det att funka? Nåväl,när tanten kommer hem i eftermiddag så skall jag kolla detta med kortare tid. Henrik |
|
| Som jag har fattat det finns den funktionen bara om man har strålkastar-rengöring | |
|
Mr328! Nej, har nog inget med strålkastarrengöringen. Jag har inte strålkastarrengöring på min 540 (import), men jag har intervallreglering. mvh BLJ |
|
|
he rik: övre tidsgräns ska vara 20 sek... Diesel-räsern Länk |
|
|
OK,men det funkar inte iallafall,hade tydligen inte den optionen. Henrik |
|
|
En till "hemlig" men bra sak är att det går att konfigurera vilka värden som går att växla mellan med BC knappen. För att göra sin egen "sekvens" gör följande: Håll in "BC" knappen (den vid ratten) i några sek, tryck sedan den in den sekvens tex "temp", "bränsleförbr", "räckvidd bränsle", avsluta med "set". Nu kommer BC knappen att växla mellan de val som gjorts och i den ordningen. |
|
|
Årets trådlyft? ;) |
|
|
Måste vara så, drygt 8 år är inte dåligt! =) Diesel-räsern /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.