|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jantte: såg dem ungefär 6mil från BMW träffen i Mantorp mot Stockholm efter E-4:an (2 Shellmackar och restaurang) M3-97 |
|
| Jag mötte den den gula när jag åkte hem från mantorp i söndags. Trodde faktiskt att det var någon som stylat ett gammalt 850-lik... | |
|
Alltså... det där var otäckt! Vad var det som hände när människan fick för sig att sätta cloetta-striping på bilen? En jäkla tur att jag inte såg dem igår kväll... då hade det inte blivit mycket sova i natt. Bakdelen på den lila är bland det hemskaste jag sett... varför måste alla förutfattade meningar besannas?? |
|
|
Kolla här för mer info: Länk |
|
|
Blä !! urk vad fula.... Billy B-10 Länk |
|
| färgskiftaren var ju inte så jävla ful, verkar vara en av senare årsmodell också...synd bara på bakpartiets äckliga plast | |
|
*snyft* jag vill att bmw ska vara i originalskick, helst alpinor, dessa två var ju våldtagna av ryssar!!! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Vill gärna se ryssarnas smakfulla styling! Finns det möjlighet att få dem mailade till mig?! niclas@home.am Tack på förhand nicke |
|
| Ja varför funkar inga länkar? | |
| Som jag skrev när jag la upp bilderna - de låg där tillfälligt. Tror att Gustav har sparat ner dom, men det verkar som att han har lite annat att tänka på just nu... :| | |
BMW Kungen |
Jag skulle också gärna få se bilarna. måste få se hur man kan förstöra en sådan underbar bil som e31:an. maila till: sos1999@hotmail.com, tack. Mvh /// Kungen |
|
fy att dom kan förstöra dom så där BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| Även jag blev väldans nyfiken vad dom gjort med bilarna ! | |
E-28 Racer! |
Är det nån som kan en fungerande länk Lr jag har fortfarande inte hittat nån! |
|
Du vet att tråden är 9 månader gammal? Två bilar är fler än en.. |
|
E-28 Racer! |
Ofan, Ja det förklarar ju en hel del... Hehe Tack ändå! Satan va nykär jag är i min bimmer! |
|
Här är en gul B10'a iaf =) Länk |
|
E-28 Racer! |
MMM, den va snygg! |
|
en riktig färgklick bland alla grå, röda, svarta och gröna bilar, sen att det var en alpina var ju inte sämre heller. det var STOR vill-ha-potensial på den kärran "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Risk för upprepning, men: Är det NÅGON som har bild/bilder på ryssarnas "konstverk"? Skulle vara mycket intressant att se dem... Sätt gärna in dem här eller maila mig på: niclas@home.am Tack på förhand! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.