|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Såg 2 st Ryskreggade Alpina B12 5,7.or. som kom med Silja Symphony imorse. Ena gul med bruna fyrkanter :-( och en blå pärlemor med bla. DTM rör som var mycket hög i ljudet... :-( Hur kan man gå och förstöra sådana klenoder? Jan BMWCS # 3966 | |
chrille70 |
Säkert maffian som är på besök... Gul med bruna fyrkanter? Det låter inte som nån skönhet! Rena helgerånet!!! |
| kexchoklad | |
|
Helgshopppping av diverse sprängdeg från Stockholms undre värld? :)) Nej, skämt åsido. Håller med om att den som såg ut som Cloetta var nog förstörd till max. /D |
|
|
Tur att man bor i Malmö och slapp se eländet :-/ En viss Stephan gråter nog floder när han läser detta :P Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Varför såg jag denna tråd *snyft* Iof bara bra, för då är min mer värd ;) Annars kanske de kom hit för att hämta min bil och ha som reservdelsbil eller nåt... M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Har själv sett en del Alpinor i Warszawa i somras, dock inga badass B12:or. Chaufförerna hade en del gemensamt: snaggade, svarta solbrillor och träningsovarallbyxor:)) /D |
|
|
Stephan>>>din var dock den vackraste vagn jag sett på länge. Synd bara att den inte har taklucka, då skulle den nog vara fulländad:) /D |
|
|
Tog bilder på dem för 2h sen med digitalkamera men vet ej hur jag ska lägga upp bilderna så att andra kan se dem! Hur gör man? M3-97 |
|
|
Kan du maila dem till mig? Är intresserad. Har en kompis som kan lägga upp dem på sin hemsida, då hänvisar jag dit. /D |
|
|
Ska försöka har ej gjort sånt förut. M3-97 |
|
|
Dominik: Kan inte ens skicka textmeddelande till din e-mail! Är det fel på adressen? dominik.johansson.3171student.uu.se M3-97 |
|
|
MM, Du glömde snabel-a @! dominik.johansson.3171@student.uu.se -är den kompletta adressen Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Glömde skriva att de var coupe´ s Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Shit, killen är inte hemma så det blir svårt att lägga upp dem på hans hemsida. Skall testa en annan variant. Måste dock tillstå att det var de mest förstörda prestandavagnarna jag sett, speciellt Cloetta-varianten. /D |
|
| Väntar med spänning! | |
|
Anders N>>>>klart. Hoppas du får det att fungera:) /D |
|
|
Har lagt upp bilderna lite tillfälligt för allas beskådan. Stephan kan andas ut - det rör sig om E31:or. :D Länk Länka inte till bilderna eller till sidan - de ligger bara där tillfälligt. |
|
|
liste: Kexchokladen var inge vidare roligt att se :( Stackars Alpina! /Wille Länk |
|
| Tack för bilderna, nu kan jag inte sova inatt heller! | |
dunstan |
Snacka om att sabba bil!!! Alpina 5.7 Coupe är ju en kanonbil när den inte ser ut som på bilderna... En röd Alpina 5.7 Coupe helt orginal!!! Det är en snygg bil! Carbon huv med luftintag är snyggt på en röd Alpina E31! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.