|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Jag undrar om det skulle finnas intresse för en liten BMW-träff i all anspråklöshet, någon ljummen sommarkväll här i Umeå? Jag tänker mig inget märkvärdigt, bara träffas en stund för att beundra varandras skötebarn, kanske ev. någon korvgrillning eller någon aktivitet, vem vet... Vad sägs? Kom gärna med tankar kring detta! | |
|
Jäääla skiii*......Då blir det till att fixa rosten nu innan ev träff ;) Bra idé är det väl hur som helst...Finns en hel del BMW här i stan har jag märkt. Mvh Janne. |
|
| Trevligt! Jag är på! | |
| Jag kan gärna hänga på om jag får komma utan bil. Är bara här och jobbar tillfälligt och har då inte bilen med mig. | |
|
JAG ÄR MED!!!, kan förmodligen fixa spons (mekonomen) om man skulle ha nån liten tävling i form av kast med liten bromsskiva osv. (prisutbelning) det skulle vara trevligt och grilla också. tycker att vi borde ta det under industrisemestern (v29?) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
| Om vi skulle få ihop minst 2-3 personer som vill hålla på och ordna med det så kan vi väl ta och träffas och se vilka idéer som ploppar opp. Vilka är intresserade? Förslag på datum och plats? | |
|
Count me in, tid o plats vet jag inte/inga förslag Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
huuum, om det är typ nån fredagskväll eller nåt sånt kan vi terrorisera lindholms litegrann genom att strosa runt i deras bilhall och drömma sig bort ett tag, sedan gemensam cruising till nåt annat ställe för att knäppa lite natursköna bilder på bumsarna, och cruising till någon grillplats med lite tävlingar osv som ev. avslut Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Funderar på om man skulle ha konkörning och kanske tidtagning 0-100m. Skulle kannske kunna hålla till på mitt arbete där det finns gott om yta(inhängnat område). Och sedan fara och typ grilla och dylikt på något lämpligt ställe. Ett förslag iallafall. Jag kan nås på hemmail jennyk3@spray.se om det verkar intressant. Hade varit skitbra om nå kunde fixa några priser, såg att Bmwlover hade nått på gång. Skulle passa bra någon lördag med fint väder. |
|
|
har kontakter på mekonomen, men isåfall så blir det priser som passar alla modeller typ bilvårdskit osv Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
| Ja för tusan! Vore roligt å se vad det e för folk som kör bimmer i stan. Har ju sett ett par riktigt fina. Grilla å softa kändes som en helt ok grej! | |
| Jag tror att vi behöver ha en planeringsträff ganska snart, första dagarna i juni eller så. Vi kan vara hemma hos mig t.ex. Om vi säger så här: De som vill vara med och arrangera mejlar mig på mikkoluiro@hotmail.com så får vi se när vi kan träffas, OK? Lämna gärna telefonnummer så kan jag ringa upp berörda personer. | |
|
Är jag hemma i Sverige så blåser jag upp. / Doggeli |
|
|
Lät som en bra idé. Jag är helt klart på! Mvh Lassemann |
|
| Jag har fått in två personer som vill vara med och planera träffen. Än finns plats för fler... När vi fått ihop ett gäng så återkommer vi med mer info. Kul!!! Är ju så långt till alla träffar när man är norrlänning så vi behöver nåt här uppe åxå... | |
|
Tjo! När skulle planerings tillfället bli? Även om jag är arbetslös så har jag fullt upp med att vara tekniker... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Hej på er Umeåbor! Om ni vill komma på träff så är ni hjärtligt vlkomna till Norrträffen den 14:e juni. Kolla tråden: Länk Visst är det några mil men det är det värt! --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
| Så surt att jag hinner fly stan innan vi hinner få till ngt sånt här. Kommer sakna den Norrländska stämningen när jag flytt till Fjollträsk :-/ | |
| Jo då, Magnus! Lugn bara! Nog kommer det folk på Norrträffen också. Detta är ingen konkurrent till det utan bara en liten anspråkslös "korvkiosk-träff", serrö... :-) Jag och ett par grabbar till härifrån har planerat att komma upp till Lule. Själv har jag ju inte varit med på Norrträffen sedan 2000 så jag ser fram emot det, även fast man bara kör en gammal 520 nu... Vi ses! | |
|
Menade inte att ni skulle på norrträffen ISTÄLLET för er lokalträff utan naturligtvis så ville jag bara påminna om den som komplement! :-) --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Jag Är &så jäkligt på... Om jag bara fick veta när träffen är så skulle jag ta Bemern & åka in till Ume... !! Bara ta över stan .. för så vitt jag vet så rullar det en hel del bmw bilar inne & kring ume... !! Vore jäkligt kung att få samlas & "äga stan en kväll"... Tror att 60 bilar skulle kunan komma med lite tur.... ! *ler*.. Vore mycke trevligt med en träff i sommar ... Väntar på svar om när så tar jag med mig några bemer polare & glider in till stan.. Drive fast and safe... // StevÄ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.