|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Härligt reportage! Verkligen kul att se ansiktena som döljer sig bakom användarnamnen. | |
| 10534 användare på forumet idag. Får se hur många det är om en vecka. | |
|
Jättebra reportage och jag har spelat in det på band =) Länk |
|
|
Mycket bra reportage och välförtjänt reklam för en fantastisk sajt. Var det fler än jag som tänkte "folke" när det pratades om "folk som är duktiga på elektronik, som ju blir allt vanligare i våra nya bilar"? Hursomhelst, det är många som ska ta åt sig äran av en mycket bra sajt. |
|
Oakman |
Fan vad härligt, äntligen ett intressant reportage på Trafikmagasinet! Helt otroligt vad fritid crew uppoffrar för sajten, 20-30 h/vecka... det ska ni ha en eloge för. Det var också kul att höra lite om denna legendariske hasso :) Hade inte skadat med lite mer närbilder på bilarna ni hade med er, men man kan ju inte få allt... Spelade naturligvis in det så jag kan se det om och om igen ;) ----------------------- // Olof |
|
Helvetes skit att man missa de då! Repris? Eller d kanske blir nån som lägger ut en länk här på sidan |
|
|
Som sagt, hela reportaget finns på Trafikmagasinets hemsida: Länk /Micke |
|
BMW... |
Roligt att se er i verkligheten, samtidigt ett bra reportage och det lär bli fler besökare som sagt. Märks ju redan i.o.m att det går lite segt. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Mr Shhh:Tänkte samma sak..sa det till och med till min polare som också såg programmet..elektronik proffset folke..och några sekunder senare dök inlägget som han hade svarat på upp =) //Roffa ----- Länk |
|
|
missade det oxå =( går det nån repris i veckan? (hoppas,hoppas) Diesel-räsern Länk |
|
|
Kan bara instämma med övriga kören.. KLOCKRENT! :-))) Missade du Trafikmagasinet där BMWPower crew intervjuas i ett reportage om möjligheterna att få hjälp med sin bil på nätet? Misströsta inte, repris kommer torsdag kl 16:55 i SVT2 och tisdag kl 12:40 i SVT1 ... Karlskrona träff Länk Länk |
|
|
Perfekt inslag!! Trevligt att få ett ansikte till "gurun" Hasso :- ) Mycket bra jobbat Power-Crew!! /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
gangsta_toth |
Var det inte nån som reagerade lite på Hassos halsband? Han såg ju ut som en "Player"... Ett stort + i kanten för Yngve!!! Mvh, Robert. |
|
Grattis grabbar! tänk på att det finns en anledning att det blev ni! Ni har gjort ett hejdundrande jobb och jag tror inte alla förstår hur mycket timmar som gått åt för att nå detta, reportaget var smakfullt och skoj att titta på. Än en gång ett stort grattis! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
| Argh! jag missade det!! Slänger ni upp reportaget på sidan med film snuttar? | |
|
Tack för alla värmande ord. Ni som missade reportaget, så finns det att se på SVT's hemsida: Länk Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Missade det också. Får nog bli att man får spela in reprisen. Man är inte hemma någon av dom tiderna :( Bobby |
|
|
Offtopic: Såg något nytt idag till höger under diverse, blev nyfiken så jag klickade på Calle Rosenblad och där fick jag en riktigt härlig stund. Halvlog igenom hela texten faktiskt. :) Den var jäkligt bra skriven Tommie. Mvh/Soki |
|
|
Jag instämmer i kören! Bra reportage med bra BMW-gurus. Kul för alla er i power crew som lagt ner så mycket tid på detta. Hoppas detta leder till att ännu fler (om serverparken orkar med...) BMW-ägare letar sig hit. __ Länk |
|
| Nytt besökrekord igår, 22705 unika besökare! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.