|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Vilka hjältar! Nu vet man hur ni ser ut på tv... Min bil: Länk | |
| Japp! Hyffsad reklam för sajten.. undrar hur många fler som kommer joina i kväll o i morgon ? We'll see :D | |
| Det kommer nog att bli en ordentlig anstormning med nya användare nu. Kul! | |
|
Törs man be Powergänget om statistik hur många nya efter klockan 20 ikväll? Automat är bekvämt |
|
|
Hasso: du ÄR bmwpowers guru :) An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself! |
|
|
hehe, äntligen fick man veta lite om hasso vart finns tv reporterns inlägg?? hehe ---- ♫ Mitt hjärta kan gå i tu, men min BMW kan gå i tusen bitar ♫ |
|
|
Tyckte sajten kändes seg nu när jag entrade... Kul kul |
|
|
Kul att se vilka som har hand om sajten.. ..hassos ring är nog den häftigaste BMW prylen jag sett! =) //Roffa ----- Länk |
|
|
Bra gjort grabbar, trevligt inslag, ni gjorde bra ifrån er :-) Kul att se! //Palle Länk |
|
|
Länk Här är hennes inlägg. Automat är bekvämt |
|
| marzocchi - dom gjorde en "fuling" och lånade en annan besökares problem. Detta är inlägget som de visade i TV iaf: Länk | |
|
Roligt att se dom man inte träffat. Tyckte det var ett bra reportage. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Det gick ju kanon bra för delar av Bmwpower gänget bra jobbat:)) Ja undra hur många till användare det tillkommer pga av reportaget?Vad ligger prognosen på......... robgus:vad roligt att du tyckte om bilen:)) |
|
|
Grattis "Power-crew" till en mycket bra reklam för siten. Roligt att se lite ansikten. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
helbra repotage, har det på videoband som jag ska försöka få över till datorn på nåt vänster. f*n, tycker att bmwpower känns segt nu!!!! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Ja då vet man vem Hasso e då,verkar vara en bra grabb med mycket kunskap.Även dom andra var kul å se. |
|
|
Tommie: Hur ser trafiken ut för närvarande, posta in ett inlägg med länk till skärmdump av åtgången systemkraft! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Då skall jag ställa frågan alla undrar, men ingen vågar fråga: Hur/varför döper man sig till Hasso om man heter Yngve?? teorier ?? någon?? eller gurun själv?? |
|
|
Nästan tusen besökare just nu... Hoppas några nyfikna bmwägare stannar kvar! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Nu är sidan bra seg asså...:) Bra reportage förresten!! Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Kristian Larsson: ja det är segt just nu i all fall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.