|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej funderar på att sälja bilen snart och byta upp mig... men jag kan tyvärr inte bestämma mig vad jag vill ha. Snälla hjälp mig valet står mellan 325 E30 och E34 525. === Min E30: Länk | |
|
Hmm.. Ganska olika bilar. Vad är du ute efter, komfort eller bus? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
beror som sagt på vad man är ute efter!!! bus eller komfort.. svenne540 |
|
| Jo det är det jag inte vet riktikt... Har ju iofs busat av mig lite med min 316 men med en 325 så blir det ju 1000% mer busglädje... | |
-BeeMWe- |
Lite mer pondus att ha en E34 än en tanigare E30. |
gangsta_toth |
Tycker att en 525 är en liten mer vuxen-bil. Om man är ung så är det bättre med en 325. Och, ja jag försöker vara partisk... |
| Om det blir en 525a så vill jag ju helst ha m50 motorn men också kollat på m20.... Skillnaden på konstruktionen vet jag men hur stor skillnad är den att köra dom.. ventil tick osv. | |
|
Lek så länge du har den möjligheten,så köp 325.an :)) Mvh Janne. |
|
|
åhh hälp varför skulle jag ställa den här frågan... nu fick jag ju ännu mer beslutsångest === Min E30: Länk |
|
|
540 e34 börjar bli överkommlig i pris nu. Med den drar du ifrån alla e30 inklusive M3or. Men visst gubbigare bil. Testa de olika modellerna är tipset.... /Simon |
|
| 540 verkar ju trevlig men jag vill ha en manuell så det blir inte lätt att hitta och då sticker det iväg rätt bra i pris... | |
|
Den här verkar trevlig fast den är automat iofs Länk men känns inte m30 lite uråldrig |
|
|
hmm... jag drömmer mig bort i bmw börsen.... Den här vill jag ha.... Länk |
|
|
Frågar du mig så tycker inte jag att en automatad 535 E34 är något alternativ för dig...Varför frågar man sig kanske?. Jo,pga att dem lite äldre automatvagnarna och för alldel gamla motorn M30 inte passar speciellt bra ihop tycker jag. Lite seg känsla om man säger...Men smaken är som bekant olika beroende på vad man eftersträvar. Mvh Janne. |
|
|
Smaken är nog som baken, d.v.s delad. Själv tycker jag att M30 (3.5 l) motorn passar utmärkt med automat i min bil. Kickdown från 3:an (ner till 1:an) med lådan i Sportläge lämnar ingen helt oberörd!! mvh MW-Guru |
|
|
Tror inte att manuell 540 är dyrare än automat. Har kört 540 manuell kombi e34, den gick som attan!!! En sedan väger mindre och är ännu snabbare. Finns förhållandevis många sådana i Sverige då många här gillar manuell. Kollar man på se.mobile.de finns är ofta de sexväxlade bland de billigare! /Simon |
|
|
Börjar visst bli seg, vad jag menade var från Ekonomiläget, från Sportläget vete tusan om den går ner från 3:an till 1:an. Bilen transformeras från behaglig tyst lågvarvare till ett rytande "monster". mvh MW-Guru |
|
|
Det beror på om du behöver lite mer utrymme i bilen i så falll ska du väl satsa på en E34, varför inte en e36 325!!! |
|
|
Hej! Har haft båda (E30 och E34) och det är bara att säga att E34 känns så mycket nyare. Jag skulle rekomendera en 525 gärna med 24V motorn! Mycket bil för liten peng är ju också en E32'a. Mvh Thomas.. |
|
|
E36an är för dyr.. E32an är för stor... |
|
| vad säger ni om manuell 535 E34... är den mycket törstig? och vad hamnar skatten på? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.