|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Imola: M3:an är verkligen helt underbar att köra...hoppas på att ja snart äger en sådan...men visst finns det roligare bilar..;) | |
|
Inte som jag kan köra... Tänk på att det skall få plats en rullstol och att det skall vara automatlåda! Men jag hade en Honda CBR954RR -02 (kom inte överrens med den i en kurva, därav rullstolen) innan, där kan vi snacka körglädje... Men lite fel forum kanske ;) |
|
|
VAFAN!!! Härmis ZxD... Jag är 22 år och betalar 8735kr halv/helår, så det är inte så farligt Jag betalar över 15000 / år för min 528!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
| Bass: Betalar du 15.000kr för halv/helår så blir du rånad! | |
|
Jag vet!.. jag betalar för min 528iT för full försäkring 15400kr / År. Men detta va det billigaste jag fick av ALLA bolag.. Jag fick priser som 58 000kr 30 000kr sen lägsta blev T&H med 15.. skitsjukt! Jag är 27 år.. 7 skadefria år, bor i Uppsala, bra område.. Vad säjer man.. S J U K T ! ! - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Ok, du har ju helförsäkring... Det är ju självklart dyrare. Jag betalar ju ingen vagnskada - den står ju BMW för i 3 år. Sedan var ju jag väldigt charmig när jag ringde ;) |
|
|
du kanske skulle ta ett samtal i mitt ställe då =P - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
Jag är 18år betalar 20000:- hel/helår Om tre månader betlar jag max 17000:- hel/helår Gäller bara o känna rätt folk och va lite insatt ;) |
|
|
helt sjukt.. jag hade säker fått priset på 150 000kr / år för din bil =P.. men vart bor du.. knappast i Stockholm eller Uppsala va? - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
| Länghem ;) (en bit utanför Borås) | |
| Borde inte du ha halvförsäkring ZxD? | |
| Varför? Eller vet iof inte vad BMW står för om nått händer, men berättagärna? | |
| Det räcker med halvförsäkring de 3 första åren. BMW står ju för vagnskadan! | |
| får kolla detta lite närmare... | |
| Gör det... Pengar att spara in till andra modifieringar! | |
|
stämmer som imola säger....det räcker med halvförsäkring |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.