|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Vasd ligger dom på i pris med nya däck? | |
|
ca:5200+moms för fälg fram vet inte om bakfälg kostar mera? ca:4700-5200 inkl moms för däcken lite beronde på vart du köper dom. Har du bild på bilen det låter intresant med det som ska monteras snart:)) |
|
| Så fort den ä klar kommer det en bild det lovar jag! | |
|
ZxD är du 18 år och har en M3 03a? hur har du råd? och vad kostar den att försäkra? din racing ställbara vinge kan inte ha varit billig heller :) |
|
|
Pris fram 19": 6385:-/st exkl däck Pris bak 19": 6940:-/st exkl däck Mvh HES Länk |
|
|
@HandsfrE Vad med om en olycka, försäkrings pengar. @HES Tack! |
|
| P.s mina orginal 19" är till salu! (oanvända) | |
|
okej ZxD får man fråga vad som hänt? vad kostar din m3a att försäkra i ett helår? |
|
|
Bröt nacken i en snowboard olycka.... Inte mycket har en J***vla massa försäkrat i samma bolag |
|
|
Härmis ZxD... Jag är 22 år och betalar 8735kr halv/helår, så det är inte så farligt. |
|
| Käften sebbe! =) | |
|
Ha ha, öm punkt ;) Vi får cruisa sedan med (antagligen) de 2 enda uppsättningarna GT3:or i Sverige! Din Haman-kittad och min AC Schnitzer-kittad. Ha ha, synd bara att brudarna inte ser skillnad på en M3 och en 318. |
|
|
Fan va feta dom ä! Tänk om dom hade gjort det, va tråkigt du skulle ha det! =) |
|
| ZxD: bara nyfiken...har du brutit nacken?? Är inte risken för förlamning stor...eller..du har ju SMG II...:) | |
| hmm...lustig stavning utav mig..:) | |
| Jo förlamad är man ju... Shit Happens! ;-) | |
| men hur kör du bil då? | |
| Roadkill: Man har ju händerna kvar. Kör med handreglage för gas/broms och sedan läga "A" på SMGII och rattar för glatta livet ;) | |
| Imola: Så ZxD's bil är lite modifierad? Ganska grymt val av bil, med tanke på en förlamning...blir impad..:) | |
|
Tror inte att ZxD's är ombyggd än men min är ;) Finns inte mycket roligare bil att köra enl. mig. |
|
| Du borde bli lika impad på Imola ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.