AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.378

Hur får man bort Växelknoppen? :\

Sida 2 av 2
Visa användare
187
bergas
320i -94
sant sant.
har iofs inte provat att dra så hårt och genomtänkt som man fick göra när man skulle ha bort orginal knoppen, men jag har dragit lite lätt och även racat och kännt så den sitter kvar vid hård, hastig växling och det gör den utan problem.
tror nog att även fast jag satt på självhäftande tejp i 'roten' så satt nog orginal knoppen hårdare.
dvs vill jag ha bort skiten, drar jag för allt vad jag har och då lossnar den säkerligen.
va
11
vallew
320i (4 dörr)sedan -94
Jag har läst olika inlägger om växelknopp att bytas.
Jag har gjort att byta knopp i min E36 (320i -94). samtidigt sökte jag efter olika inlägger i BMWpower men hittar inte frågor som jag vill veta. Ja Hur får jag att sätta el-kabel (plus o nollan) på för att få belysa knopp... Ska jag sätta ihopa med cigarr-tändare då ska den lysa? Hoppas att få bra tipser från er...

//Valle
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Sök på forumet och du skall finna.
va
11
vallew
320i (4 dörr)sedan -94
Tackar för bif med länkar. ja jag har läst igenom och fixat den utan problem.. jag säger tusen tackar för hjälp. Samt jag slipper att få blåtira eller få slå ut tänder pga knopp sitter ganska hårt men tog ut den i ganska enkel. Smile... sätta in ny knopp med belysning. Det såg snyggt ut...

//Valle

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.