|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
orig varvräknaren ska funka ihop med autronic,prospark mfl. Inte Haltech den har för klen signal ut,funkar typ bara med autometer |
|
|
Jaha... så det är bara å glömma orginal varvräknare!? :( Kommer hastighetsmätaren att fungera, för den ligger väl separat utanför orginal styrenhet? //Ticco Länk |
|
|
H-mätare är helt separerad från motorstyrningen så den ska funka bara panel o batterier är ok. /Per |
|
|
Japp hastighetsmätare funkar bra. Det går att köpa till en förstärkningsbox till Haltech då kan de nog funka!! |
|
| haltek funkar visst med org varvräknare | |
|
Bäckis: Vad hade du för 402 tid på E28an :) |
|
|
Har för mig han körde 187 förra gången har prova. Hoppas på 200 nästa gång då... |
|
| 14,06. Bästa 60 fot 3,07 sek. Vi tar det på rullande barnis :-) Ska prova med MH slicksen nu, då bör det gå en tolva. | |
|
ÖÖÖhh vad hade jag.. 13.56 ops!! l i t e snabbare... |
|
|
Tycker det är skummt om dom INTE skulle ha så det funkade med orginal varvräknare.. :( //Fredrik Länk |
|
|
Är denna Leibig typad med turbon i Sverige, eller plockas den bort vid varje besiktning? Vill veta då jag är spekulant på den med dagens ägare. If it don´t run, crome it!! |
|
| du får plocka av det. | |
|
e28 turbo, finns inget sexigare inte ens e30 turbo :P =) //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
| Denna bil är till salu nu för er som undrar | |
| Fredde > Ungefärligt pris? | |
|
Se här: Länk Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten. |
|
|
"ÖÖÖhh vad hade jag.. 13.56 ops!! l i t e snabbare..." är väl inte spec snabbt för en M3a.., i piteå i helgen på halvtaskiga förutsättningar , dugg regnade osv.. körde då minst 2st av m3orna under 13.5... och dom är helt original. /mvh jocke |
|
| Snygg... trevligt bygge! | |
| Hvordan er fjernlyset på denne bilen? Ser de innerste lyktene er borte.. Er det fjernlys i de ytre lyktene å?? | |
|
ola-gut: det är inga problem att med hjälp av ett relä koppla om så att man använder heljuset på dom yttre istället... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.