|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
svärmor är kanon, hon gillar BMW" det går så fort att köra om" hehe Länk Ny servad + ny olja i växellådan. |
|
tycker du ska göra så att du väntar tills svärfar typ säger "ja åker ner å handlar då" kan du säga att du också precis ska ner till affären för att köpa en sak..då lär han ju inte säga att han hellre åker ner me sin egen bil + att du kan köpa en ros till tjejen så vipps har du fått + poäng hos båda kanske något långsökt,men ändå... Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Du har inte tänkt tanken att bilen kanske bara är en förevändning för något annat... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Tackar för alla svaren!!! Gillar verkligen alla som kör BMW synnerligen de som använder sig av www.bmwpower.nu Jo jag är nog av en toffel för när han kom med sina påhopp om bilen, och så såg han så där vuxen och ordentlig ut när hanns svarta säkra standardiserade saab 9.3 med 4 dörrar eller va fasen de heter.. Så till min förtvivlan så sa jag hmm jo en sådandär skulle man vilja ha……fast jag kände att det högg till i hjärtat… tycker alla bilar förutom Bmw är rentav könlösa rätta mig om jag har fel…… |
|
Perkka |
Äh, ska svärfar bestämma vilken bil du ska ratta? Isf, kan han (svärfar) inte ha alla hemma =/ Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Skit i gubben, men skaffa fräsha däck. Jag tycker inte du ska låte gubben köra.. han låter för otrevlig. Otrevliga typer får inte köra mina bilar i alla fall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.