|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Japp det är jag som har den gula...Får jag i ordning min bil så blir det nog karlstad...Kul å gasa lite... |
|
|
Bilen är nu helt klar för race, så det bär nog av till karlstad på söndag. Marcus Kylén Länk |
|
|
Förmodligen så kommer min M3 upp ifrån Lidköping på lördag. Ska till Kinnekulle strippen först så får vi se, men till 95% säkerhet dyker min silvriga fara upp.... =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
e de strippen på kinnekulle nu i helgen? Try me!!!!! |
|
|
Jag såg på Pallers hemsida att det skulle börja kl 14.00 på kinnekulle på lördag. Mikael Melander Länk |
|
| e d nån från mariestad eller töreboda som ska dit eller? | |
|
Blev ju svårt nu men jag tror nog mer på kinnekulle än karlstad nu faktiskt.... Marcus Kylén Länk |
|
| blir det nått i helgen i mariestad??? | |
|
Ja men det är ändrat till kl 23.59 och vi samlas vid Ica (Gammla Rimi) parkeringen vid McDonalds, därifrån åker vi sedan till rakan för att racea. Jag hoppas att det kommer många bilar så det blir några som kör. Mikael Melander Länk |
|
|
Ja då har ännu en gång snuten förstört för oss...Helt jävla otroligt att man aldrig får vara ifred...Kul iallafall att det kom så många bilar...Vi på mtec ska fixa en ny raka så hör vi av oss om vidare race... Marcus Kylén Länk |
|
|
hehehe..hörde på radion innan när dom pratade om racet i helgen.polisen å komunen ska troligt vis sätta sig ner å diskutera möjligheten till en "laglig" raka.. Try me!!!!! |
|
|
Hörde det med, bra det då kanske det händer ngt här i kommunen för en gångs skull....Vore ju fint med en laglig raka... Marcus Kylén Länk |
|
Thomas L |
Undrar bara om det blir något race på torsdag kväll? Skulle vara kul att dra ur gammla bettan lite....!!!! |
|
Det blir nog inget race på ett tag nu...men VI skulle ju alltid kunna köra...bestäm bara en tid så kör vi... Marcus Kylén Länk |
|
| ha en trevlig midsommar alla BMW-vänner... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.