|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte bara kolla om nån här på forumet känner till den svarta m3:an i mariestad nr reg: CFN.... Va det en för en m3. går väldigt bra ialllafall jag fick ge mig, han var mycket modigare :) kul var det iallafall. | |
|
Tjenare Tomas, hörde att du fick ge dig. Jag vet vem som äger den och den är orginal så du borde ha piskat den tycker jag. Du får väll komma ner till OnOff/Willys rakan någon kväll i helgen där det är uppmätt 402m, det blir nog lite gasande skulle jag tro. Mikael Melander Länk |
|
|
Tjenare Är det en 94 han har? vet du var den e köpt? Jag tror inte att det är någon större skillnad upp till 250km/h på dessa bilar Visserligen är min god upp till 280km/h. Men jag släppte av på gasen kände att det blev lite farligt :) men den M3 gick riktigt fint, de var 4 i bilen. vi var 2, men den hängde med utan större problem. Iallafall när ska ni köra vi willys? vore kul att va med. M.V.H Tomas |
|
|
GAnska så kul att det är så många i stan som har skaffat M bilar |
|
|
Det är nog dags att ringa Bilsport snart så dom får göra ett "Gatbilsreportage i Mariestad". M3an är en 93 och är köppt av Wreder. Willys i helgen på kvällen bara, ingen tid är bestämd, fixa dit lite mer bilar vetjag. Mikael Melander Länk |
|
|
jag kommer också till willys i helgen har ev fixat flera!! vilken dag? rr |
|
|
Vi bokar fredag tycker jag. Mikael Melander Länk |
|
|
blir bra! rr |
|
|
Trevligt. skall bli kul att titta närmare på din M3:A cfn... |
|
|
KAn ni inte få dit den gule M3:an också vore trevligt. Bra klipp i din M3:a CFN. |
|
|
Den gula M3an kommer men bara om han hinner få en tid till besiktning på fredag, vi ska byta styrled och lambdasonder på den idag. Vi har flyttat sträckan till industrivägen mellan Norlanders och Bilia, förbi mariestads billakering. Vi tyckte att det låg lite med frånskillt. Hoppas att vi får ihop lite bilar det vore roligt. Vi på M-TEC hoppas att alla får en trevlig racerkväll på fredag. PS. Om BMW 540in kommer så ska jag piska skiten ur den med min M5a. DS. |
|
|
Jag ska besikta bilen imorgon så jag kommer att dyka upp imorgon kväll. Hoppas det blir mycket bilar och race! Marcus Kylén Länk |
|
| Vilka tider blir det ungefär? | |
|
Vi börjar runt 22.00 tiden tänkte vi. Det verkar som det kommer en hel del bilar. Inte bara från Mariestad. Mikael Melander Länk |
|
|
Fan vad kul det va och få rejsa lite, det måste vi göra om några fler gånger...Thermansson vart tog du vägen???Och jag måste fråga, vem gick därifrån obesegrad??? ha ha ha Marcus Kylén Länk |
|
|
Det var fett som fan, synd bara att snuten kom och förstörde. Bilder kommer att finnas på hemsidan på söndag kväll möjligtvis. Fan va fränt, vad vi kan åstakomma om vi bara vill... Mikael Melander Länk |
|
|
Vilken grej. var det någon som blev stoppad? Jag blev stoppad och fick blåsa, men det var lugnt. JAg var ju oskyldig. Men det var häftigt att se alla bilar. Speciellt alla M. och det som facinerade mig mest var nog helt klart Mickes M5 som var lika bra drag iden som M3orna det trodde jag aldrig. Ha det bra grabbar /tomas |
|
|
Som tur var pågick inget rejs...Jag och micke w var påväg tillbaks när snuten dök upp...Snuten hängde på micke då som åkte mot stan, så snutarna kom aldrig dit vi körde när vi var där...Micke klarade sig galant med blanka bakdäck och en massa trasiga lampor....Snuten trodde han var oskyldig när han sa att han bara kolla fina bilar...ha ha ha Marcus Kylén Länk |
|
| drog ni hem efter det eller vart tog ni vägen? | |
|
snuten dök ju upp 2 gånger...efter första gången åkte vi tebax, men när dom kom andra gången sket vi i det.... Marcus Kylén Länk |
|
|
Crusing nästa lördag, race igen eller?? Mikael Melander Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.