|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| hehe ja jag ska bara slänga ur barnvagnen =) | |
|
Du kommer va? Mikael Melander Länk |
|
|
Jag är asförbannad. Det är någon som har kört in i M5:an när den stod parkerad i Mariestad igår. nu måsta jag lacka om vänster framskärm, hela stötfångaren och göra en hjulinställning också. Mikael Melander Länk |
|
|
För jävligt hur man kan göra ngt sådant och sen bara dra... Peewee du kommer va!!!Jag måste ju få rejsa mot dig så vi ser hur mycket det skiljer på bilarna.. Marcus Kylén Länk |
|
| Vi kommer kanske ett gäng från hjo å kanske några tidaholmare i nåra m3:or!! Om vi inte ska åka till hällekis om de nu stavas så!! mot kinnekulle till! seriost race med gran å sånt!! | |
|
SPILIVINKEN det klart att ni ska komma till mariestad på lördag....Det är ju cruising här också, så det lär bli en jävla massa bilar...Förmodligen kommer det 5 m3´or och en m5, men kommer ni också så blir det ju en jävla massa... Marcus Kylén Länk |
|
|
Säger bara det att BMW M-bilar regerar i Mariestad. Mikael Melander Länk |
|
| Kommer det många ikväll eller? fast det ser nästan ut att bli regn | |
|
Verkar som det kommer en j*vla massa bilar. Och eftersom det är crusing idag så kommer nog poliserna att ha ganska mycket att göra, istället för att förstöra för oss Streetracers. Mikael Melander Länk |
|
| jag kommer iaf..hoppas baea det finns något likvärdigt jag kan köra mot..själv kör jag 325(E30) | |
|
VAD faan hände? Vem körde av eller.. Det var ju massa polisbilar och brandbilar där? |
|
|
Det var en Toyota Celica GT4 som drog av, men det var tidigare. Brandkåren hade hört att det hade varigt en singelolycka vis Mc Donalds och drog dit. Synd att det blev som det blev. Om alla hade väntat på oss som arangerade det hela så hade det nog inte hänt för vi hade vissa regler som man var tvungen att följa. Som jag alltid har sagt: KAN MAN INTE SÅ SKA MAN INTE!! Mikael Melander Länk |
|
|
Håller med, fattar inte varför man skulle dra igång tidigare....Vi hade sagt 10.30 ju...Sen fattar jag inte hur man lyckas dra av med 200 meter som bromssträcka.... Marcus Kylén Länk |
|
|
Nu blir det ett litet uppehåll tills nästa streetracing drar igång. Vi planerar en fredag eller lördag i juni månad, och då blir det riktigt gjort, med lite säkerhet till skilnad från lördagen som va. Eftersom racingen drog igång förtidigt och vi inte var där och kunde inte informera om nägra säkerhetsanvisningar så kommer vi absolut INTE att ta något ansvar för olyckshändelser som inträffade. KAN MAN INTE SKA MAN INTE!!!! Mikael Melander Länk |
|
|
Håll utkik på våran hemsida för datum och tid för nästa streetracing i Mariestad. /M-TEC Crew Mikael Melander Länk |
|
Krabban84 |
Är det nån som vet vem det var som körde Toyota Celica GT4.... Hoppas det bli race snart i gän!!!.... |
|
Vet precis vem det var som körde men det kan jag inte avslöja pga försäkringar mm. M-TEC arangerar streetracing igen i Juni. Håll utkik på våran hemsida för info om racet. Mikael Melander Länk |
|
Krabban84 |
Ok... Det har ju kommit en ny perfect race ställe i Töreboda ju!!.... Bakom Limträ!!... Ny asvalterad och ligger precis vid järnvägen så ingen märker om man kör och det är inte nära nåt hus!!... Ps.... är det nån som vet om det bli nåt på skövde flygbana på Lördag eller???.... Ds |
| jaa den sträckan i töreboda är ju kanon =) | |
|
*krabban84* jag utmanar dig på ett race..söndag kväll om det går bra? runt 21:00 Try me!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.