|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk | |
| Fanns det några Alpinor på plats? Vad var det för träff? | |
|
stensth: Där fanns några Alpinor, bland annat en E34 B10 Biturbo, samt den röda E30 Alpinan som figurerat i Bilsport några gånger. Det var för övrigt BMW SC som arrangerade träffen i samarbete med Audi-klubben. Jag har 40 minuter film därifrån som ska redigeras vid tillfälle. ///M |
|
|
Här kommer betydligt fler bilder :) Länk Tack för en bra träff! |
|
| Det fanns många riktigt fina bilar på träffen, men e30-alpinan tar priset! Den var grym. 2002:an var tuff den också. | |
|
Kentsamuel ... du hade lite mer bilder än mina blygsamma :-) Cool ! |
|
|
Här kommer lite bilder som jag tog vid Z3 träffen på Mantorp i lördags .... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Ser fram emot fler Z3 träffar i sommar =) Länk |
|
|
Hmm, faaan att man inte kunde vara med, oach haft M-Coupen med sig..... En annan fick ha födelsedagsfika på dagen och skruva i garaget på kvällen..... Ja ja, snart sitter kompressorn på plats och iaf tills nästa år så är man med i matchen..... Någon som känner ägaren till den blå M-Coupen med BBS Le-Mans fälgarna? Ser fin ut! Mvh Kimpa..... |
|
|
Jag var och tittade en stund. Många trevliga bilar! Vet någon vad som hände med den skadade E46 M3:an? Jag missade det... /Fredrik |
|
|
Kimpa: känner inte ägaren direkt.. men jag har snackat lite med honom och han är från Eskilstuna precis som mig.. bilen är grymt fin i skicket.. mvh Peter |
|
|
PSE-R: Ahaaa, E-tuna. Där hänger man ju titt som tätt och handlar delar..... Bor själv i Köping. Synd att jag inte får färdigt min bil än på ett tag, vore skoj att träffas några styckna i dom här regionerna och kolla lite på varandras bilar, fika, mm. Har han 18´ eller 19´ på fälgarna? Ser ju lite små ut, faktiskt. Mvh Kimmo. |
|
| Brukar också vara i Etuna en del, så jag dyker nog upp om det blir nåt. | |
|
Träffen var kanon, min första bankörning och garanterat början på ännu ett dyrt intresse! ojay: menar du den röda alpinan som drog i princip allt på banan? fdahl: Vet inte vem ägaren var, men det såg inte vackert ut. Tog ett par bilder på resultatet efter olyckan. Slänger upp dom sen. /Fred. Länk |
|
| sliver: japp det var den jag menade. Så himla kul att se när en 80-talskantig liten bil kommer och drar ifrån alla sportiga M-bilar sådär. | |
|
ojay: japp, som "tur" var körde jag inte samtidigt med honom någontång. Såg så förnedrande ut när han piskade den ena efter den andra. Inte ens porscharna hade något att sätta emot. /Fred. Länk |
|
| Var det inte "Rör-Ohlssons" Alpina.....? Den ska ju gå nå grymt. K. | |
| Visst är det rör-ohlssons! Mycket trevligt bygge... | |
|
Skaplig anonym också, ser ut som en "vanlig" välskött B6'a. Det var ett repotage om hans bil i bilsport förra året. Bild: Länk Länk |
|
|
estorilmongo: jag har lite bilder på hans bil på min sida.. www.niclas-gudmundsson.com |
|
|
"Inte ens porscharna hade något att sätta emot. /Fred." Skall vi slå vad att den blå 993an åkte betydligt snabbare varvtider...? |
|
|
WilleW: coola bilder! Vem har denna Z Coupe med personlig plåt? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.