|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Franke |
100% ja det stämmer. Det går bra att köra men det låter lite illa i däcken när man vänder bilen. Det blev även lite tyngre att svänga också när man parkerar bl.a.(har ingen servo) Svänger man fullt o kör sakta så kan det låta lite illa drivlinan. Sen hur det sliter på däcken beror nog på hur mycket man tycker om gummi rök=). Men man hör verkligen hur det nöter på däcken när man svänger tvärt o kör sakta. Livslängden på däcken lär det nog bli en stor skillnad på.Hade det varit min bruksbil så hade jag nog inte gjort det. Men kul är det!! |
Franke |
Hej igen! Var ut och testade bilen lite idag. Blev mycket imponerad! Tävlade mot en m5:a 3.6 ,chippad och med rensad kat. Vi startade med en funktionär helt stillastående på en fin raksträcka. Kom inte före i starten pga hjulspinn men sedan låg vi jämsides upp till 190!! Min varvräknare var då på ca 6000 varv på femman ,så det var dags att lätta på gasen då. Mitt dåliga fäste borde kunna bättras på när jag byter däck. Kör med slutkörda vinter däck =) Mvh Danne |
| Faan vad häftigt!!! | |
Franke |
Utan diffen och sinterkopplingen hade jag nog inte haft lika lätt att hänga på skulle jag tro. |
| Förlåt mig men jag måste kladda vidare med min dator,har fått nån j_vla virus som heter KETZ-nånting.Bye | |
Franke |
OK! tråkigt.. Hoppas det löser sej. Mvh Danne |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.