AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.609

Månadsträff i Malmö Del 2: 1/6 vid öresundsutställningen!

Sida 4 av 4
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
ja nästa gång grillar vi i bokskogen. jag kör ej ut på de där grusvägarna vid klagshamn igen :)

annars var det trevligt tyckte jag. kul att ändå några fler kunde komma än förra gången.
Vi får grilla nästa gång också det var kul.

Hmm e det f1 nästa gång också? med tanke på allt folk som ej verkar ha en video hemma.
bo
282
bobbby
320i -91
Om det är tänk att de ska vara den fösta söndagen i juli så kommer det att vara F1.
Med tanken på att det är så många som väljer F1:en så kanske man ska ta det på lördagen istället för söndagen. Bara en tanke.

Bobby
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
För min del går det utmärkt att ha nästa träff på lördagen istället! Någon som har invändningar?

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Kalle: hur går de med bilderna ja tog 1 Juni?

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
nejdå.....inte alls....lördag låter ju bra....nångång på eftermiddagen vi två-tre tiden

V8 rockar fett!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
wendtan,

De är på väg upp, studentfirande hela veckan har minst sagt skjutit upp det man hade på "att-göra-listan"! :-/

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Ne.. lördagen går fint för mig med..

-------
"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Jäkla hålväg! Lyfte bilen några dagar efter och hålvägen + lite diverse brunnslock och farthinder har tryckt in ena headersen + repat hela undersidan =) men skitsamma, bilen är så sunkig så det spelar inte mig någon roll..!

Däremot så har jag monterat lustgasen i helgen så är det någon "snabb" 320, gärna E30, gärna Cirriusblau, gärna Kalles som vill ta en repa så kommer jag nästa gång =P
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Rantzow, du är chanslös mot mitt bayerska fullblod :-DDDD

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Bl
211
Bladh
E30 325i Touring -89
E28 528i -87
Togs det inga bilder den 1/6?

// Anders
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Bladh,

Jo, wendtan fotade. Ska lägga upp bilderna nu ikväll!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Bl
211
Bladh
E30 325i Touring -89
E28 528i -87
Kalle! Vad sägs om en liten dejt bara du och jag...

Skulle behöva få bilen plåtad eftersom den blir till salu efter semestern. Skulle man kunna flörta till sig det? Du kan få ett bra pris på bilen.. ;)

Är hemma igen efter den 6/7 så det blir ingen juliträff för mig:( Hoppas att ni får det bra. Jag hoppas på att bilen inte hittar på något under min 700mila resa. Den har inte haft något för sig under de senaste 3500 milen men ska allt jävlas så finns det tillfälle...

// Anders
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Sådärja nu finns bilderna uppe (hoppas jag) tillsammans med info om nästa träff.
->>>> Länk

Bladh,

Hade gärna hjälpt dig men jag äger dessvärre ännu inte någon digitalkamera :-( Kanske finns nån annan i trakterna som kan hjälpa till?

Angående dejt så kanske du kan leta upp PV-mannen från klagshamn och mysa lite? :-DDDDDDD

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
bo
282
bobbby
320i -91
HAHAHA
Ja den PV-mannen, han glömmer man inte i första taget.
Hur blev de med bilköpet av den fina bilen :)))

Bobby
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.