|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Efter en lyckad och supertrevlig första månadsträff i söndags är det nu snart dags igen, denna gång med avsiktligt bättre varsel! Söndagen den Förste Juni är det alltså BMW-träff vid öresundsutställningen klockan 16:00. Info finns som vanligt på Länk (nu även med bilder från tidigare träffar) och anmälan görs lämpligen till mig via mail eller genom att svara här. Skriv med vilken bil Ni kommer! Varmt välkomna! :-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk | |
|
Inga fler? Jag kommer så klart. Ska hinna vaxa bilen och slänga på 17" denna gång. // Anders |
|
|
Något förslag om crusing eller lämpligt utflyktsmål? Har lite på G, varför inte grilla lite? Hur långt vill ni åka på en eventuell crusing? // Anders |
|
|
Låter som en bra ide tycker jag. |
|
|
Jag kommer, denna gången inga förhinder. //Palle |
|
|
Anders, cruising på 1-2 mil med avslutande grillning(om vädergudarna vill) låter härligt! Tänk bara på det vi snackade om i Söndags att minst 1,5-2 timmars uppsamling är nog ganska lagom. :-))) MatroxMGA, Var det du som var på plats i söndags med Estorilblå M-coupé? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Och jag kommer också! | |
|
Jag med ;) Länk |
|
|
Klart Att man kommer!! |
|
gangsta_toth |
Får se om Filles M535:a blir klar till dess, och sen om man får åka med... =)) |
|
Denna gången kommer jag Bobby |
|
|
Då är vi ju redan några stycken! Kul! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Ser ut som om det bli neråt från parkeringen om det ska var så kort. Ska försöka hitta någon bra väg att köra och någon plats att grilla på. // Anders |
|
|
Anders, TOPPEN! :-) Hoppas vi har vädret på vår sida även denna gång! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Kommer med min bil (inte celican) =) denna gången.. håll tummarna för en bes utan problems nu i veckan |
|
|
Grillning låter mycket trevligt, hoppas det kommer mycket folk den här gången. Ingen F1 då. |
|
|
Jag kommer oxå igen. Hoppas bara de blir fler bilar än sist..heheeh ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Space: Vi kan gärna ha följe dit, men inte i 230 km :) //Palle |
|
|
Palle: hehe.. kan ta d lugnt för din skull ;) hähä Vill inte att bilen ska sota igen helt ju ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Grillning tycker jag också om vädret tillåter de men de får vi hoppas på Bobby |
|
|
bobbby: håller med dig. Bara o lägga på min motorhuv när ja kört dit :) brukar vara rätt så varm ;) hehehe skämt åsido... men ja tycker faktiskt att det e en bra idé.. ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.