|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
jag kanske är på ev what oxå har inte hört med honom !1 inte hunnit modda så mycket sen sist ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
verkar som det blir en hel del som kommer !!! kul ! Länk nu med shadowlines |
|
|
Satt och tittade runt lite igår och såg att det är F1 den söndagen men de visste ni kanske redan. Bobby |
|
|
M536: "håll tummarna för en bes utan problems nu i veckan" ska du bes. med M5 motorn i lär det ju behövas =) jag håller iaf. mina.... /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
Fredrik: den skall besiktgas med 3.6, har gått bra hitills.. får se.. förra året blev det rengörings effekt otillräcklig på torkarbladen.. Länk nu med shadowlines |
|
|
Vart vill ni o grilla? Har två ställen som är lämpliga: Bokskogen, lite längre att köra men vilka vägar! Klagshamnsudde, mycket närmre. Kan blåsa som fn men fint. Engångsgrill samt lämplig (grönsaks)biff medtages givetvis själv. // Anders |
|
|
Jag lägger min röst på Bokskogen! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Bokskogen brukar vara dåligt med parkering på söndagar.. klagshamn är helt okej så länge de inte blåser Bulltofta är väl också ett förslag, fina grönområden men bra parkeringsmöjligheter Länk nu med shadowlines |
|
|
Bokskogen tycker jag låter mycket bra Bobby |
|
|
Har mina gömmor i bokskogen som brukar var bilfria men det är inte så stora ytor. Ska ut o reka lite på fredag. // Anders |
|
| Typiskt!!!!1/6 är jag på väg hem från High Chaparall(Swedish Bike Meet)så jag tror inte att jag orkar köra efter 3 dagars partajande.Men det kommer fler söndagar.Ha det så kul allihopa!! | |
| Jag kommer antagligen oxŒ om jag fŒr igŒng skrothšgen.... :P | |
|
Får försöka få dit fler människor, som första gången. Kom igen killar och tjejer! |
|
|
Cato: du får prova med startgasen, annars får du ringa Amigo bilskrot i kvarnby,, han hämtar skrotbilar på plats Länk nu med shadowlines |
|
| Fan va tiden går sakta ! Kan det inte bli bmw träff nu ;)))) | |
|
ChristianF, Håller med! Längtar! :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Men ni vet att den som väntar på något gott ...... Bobby |
|
|
Nu börjar det dra ihop sig! Fler som kommer?, förutom Rantzow då :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Ser de ut att bli mycket folk på söndag eller alla ska kolla på F1??? Blir d nått grillande så att man vet.. ??? 3½ dagar kvar ..hehe ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
jag kommer. asso f1en kan man faktiskt spela in! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.