|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| mm det där var ju en model jag lägger för modligen in nya bilder i kväll mwh ROBBAN | |
|
okeys coupepower!. +++++ beggz +++++ |
|
| jag han ej klart med den nya modellen vi får se om jag hinner i kväll mwh | |
|
är också rätt intresserad.. som någon fråga, vart går de där röret på dime's bilder?? |
|
cane |
Personligen tycker jag att konfilter är en ripoff, visst låter litet mäktigare men inte värt effektfärlusten jämfört med ett freeflow insats filter i vanliga boxen. Om man inte har fet trimmat förstås... |
|
Har själv cylindriskt filter. Nå, hur ser det ut nu?. Nån som har en avskärmning till salu?. +++++ beggz +++++ |
|
|
går det att köra ett tag utan avskärmning? kompisen har sin gamla luftburk kvar som avskärmning, verkar funka bra? |
|
| jag har kört ett bra tag utan avskärmning, tror att förra ägaren också körde utan. Ska se om ja kan försöka göra en vartefter. | |
|
Jag har en mer grundläggande fråga om det är någon som orkar besvara den? Hur sätter man på open air filter på e36 316 1997, det är nån konstig Bosch-burk i vägen (månne det vara luftmassemätaren?). Kan man använda nån fyrkantig slang eller måste man köpe sportfilter till originalboxen? Jag såg att Micro hade öppna filter för 398:-, är det värt pengarna och gör det nån skillnad på en 316? Jag skiter egentligen i HK, tänkte om man kunde få ner bränsleförbr några milliliter.. Tacksam för svar =) |
|
|
Jag kör oxo utan avskärmning, men det är inte så bra då motorn får varm luft och går sämmre etc.. +++++ beggz +++++ |
|
|
en sådan skyddslist som koni har på sin avskärmning, vart kan man hitta den? (metallbitar som klämmer åt plåten så listen sitter fast (eller har jag fel?)) Bild: Länk går iofs med vanlig list, men en sådan list jag tänker på är smidig att få dit! har kollat Clas Ohlson & Biltema kataloger, men hittar inget.. |
|
| Finns på biltillbehörsaffärer! Jag köpte min list till avskärmningen på en butik i CD Cardic-kedjan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.