|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har letat och letat, och många har ideer och förslag på hur en bra avskärming ska vara / se ut. Men en bild säger mer än 1000 ord. Så om nån har bild/bilder på bra avskärmningar till Öppna sportluft filter, posta dom gärna här!. Kan både vara färdiga, installerade och även under tillverkningsprocessen. Som sagt, avskärmningen ska sitta på en E36, så bilder/ritningar(?) till en sån avskärmning vore underbart! :).. +++++++ brg +++++++ | |
|
Ingen som har dokumenterat en avskärmnings process eller sin egen avskärmning eller har ritningar eller dylikt?!?!¡¿?!¿?!?!¿¡¿?!?!?... +++++++ brg +++++++ |
|
|
Kolla på bilden (klicka på länken nedan) längst ner i högermarginalen, där ser du hur en avskärmning kan se ut på en m3 e36: Länk -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Eller här har du den bilden jag menar, bara och klicka på länken: Länk -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Ah, tackar.. Var iofs ganska liten bild så man såg inte ens hela :(. Mera mera, ge mig mera!!.. +++++++ brg +++++++ |
|
|
någon som vet om denna avskärmning finns att köpa någonstans i Svedala? |
|
|
Kom igen nu, är det ingen som har bilder/ritningar på sina egna eller nån annans avskärmning ?!.. Posta url eller maila till bergas@telia.com !.. +++++++ brg +++++++ |
|
|
Så här har jag gjort. Länk ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
| jag håller på att ta fram en prototyp som kommer att finnas till salu in om kort bilder är på väg !!! | |
|
Ok coupepower, för hur mkt?. Bilder och beskrivning på din avskärmning vore underbart! :) Tack för bilden Koni, bästa jag sett hittils! :). Hur har du fäst avskärmningen?. Har du mera bilder från andra vinklar? Du kanske har en bild på bara avskärmningen före den sattes på?!. Mera mera! :) :) :) +++++++ brg +++++++ |
|
|
Förresten Koni. 320i EVO2. Vad innebär EVO2? :) +++++++ brg +++++++ |
|
Daytona |
KONI... Varifrån köpte du slangen som går från bilen till sportfiltret??? Min är kortare och skulle vilja ha en sån så att sportfiltret kommer framför luftintaget. Daytona!!! |
Daytona |
KONI... Två saker till. Varifrån köpte du din avskärmning? Av vilket material är det? Daytona!!! |
|
undrar med inne på samma spår ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Bergas: EVO2 betyder 1:16 på Knutstorp, ska se om jag hittar fler bilder. Daytona: det är ingen slang utan ett rör som jag har kapat till, avskärmningen har jag gjort själv av en aluminiumplåt. ______________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
vet ej hur mycket det kommer att kosta och som sakt jag har har bara fått fram en prototyp en så länge. så vi får se hur lång tid det kommer att ta innan det finns avskärmningar till salu.. bilder kommer inom kort !!! |
|
|
coupepower: skynda dig!!! ;-) jag vill verkligen köpa en avskärmning..... |
|
|
Coupépower: Skulle oxå vilja ha en avskärmningsplåt. Adda min och alla andra köpares email-adress och maila "alla" när du är klar för försäljning. Gjorde själv en avskärmningsplåt till min fd 325 men orkar inte göra om det då det va ganska jobbigt. Tack på förhand Mvh Jimmy |
|
|
Jag skulle gärna vilja ha en ritning till en bra avskärmningsplåt till min m3 coupé e36... Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
Pepsodent |
Kolla Länk bra avskärmning |
|
Här kommer det några bilder. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Tänk på att det fortfarande bara är en prototyp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.