|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
jag fick fem stycken "bomber" på samma sidoruta när bilen var nyvaxad, det kallar jag precision! / Daniel Nordahl |
|
|
Jag hade en "bomb" på höger framdörr när jag tagit bort den upptäckte jag att lacken under var borta!!! Med ny vattenpump mm... :-) |
|
cdabox |
dewt är något speciellt med svartbil och fågelbajs.....speciellt nytvättad bil. Jag gick runt en dag (nu kommer ni tro att jag inte har alla hästar i stallet) och kollade vilka bilar som fick mest fågelskit på sig, och det är helt klart svarta..... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Förlåt drar om jag drar upp detta igen. Men detta är faktiskt helt otroligt! Har ju som sagt problem med måsar, duvor som skiter på bilen. När den står ute. Köpte en hök i plast på ganska stor. Skruvade upp plast höken på garaget precis framför bilen. Tänkte detta kommer att fungera bra! Tror ni inte att dem skiter fullständigt i denna hök utan använder höken som en sitt pinne! "trampolin" och när dem ska flyga iväg släpper dem lasten i tarmen precis på min motorhuv! Nu ska jag gå ut och skruva ner höken. "höken är nu till salu" |
|
| En linærle holder til der jeg bor. Den pendler mellom høyre og venstre spejl og tycker tydligvis det er skit-kul å gjøre fra seg på dem. Skitet renner også ned på dørene. ;( | |
|
förbaskat underhållande tråd. har kramp i magen efter en skrattfest som heter duga! Nästan så man sket på sig själv när man läste rådjur vs. lundastudenter utan cykel! Är lycklig över endast 3 skitar på en månad. Kan man leva med. Däremot så råder jag er att ALDRIG parkera under din egen balkong när du ska ha storfest med polarna!! Mvh. Fredrik Bonat |
|
netz |
Vilka polare du har usch och fy!! be dom använda toaletten istället :-)) |
| Undrar just om det har med färgen på bilen och göra om fåglarna skiter på bilen eller inte. Jag tror dem inte dem gillar japsare helt enkelt, för fy f*n vad dem sket på min röda Mazda 323 -92. Jag räknade upp till femton skitar en morgon, medan beemern fått en enda ynka skit under den månaden jag ägt den (cosmossvart) | |
|
netz: hehehe.. Er dette fenomenet spesielt utbredt i Sverige? Problemet er kanskje størst i byer? |
|
netz |
Ny trend kanske !! Förr var det poppis att äta ute och sk-ta inne (e kanske gammalmodig) :-DDD Åter till ämnet: Min camry står ute jämnt och det finns aldrig nåra skitar på den ,dom är kräsna dom jäklarna och skiter inte på vad som helst... |
|
Länk Länk |
|
netz |
kilen:lämplig länk!! :-DD |
|
hmm.. jo det händer alltför ofta att man får en räserbajs på bilen.. Vid jobbet är de stora som om man trodde att det var kor som flög runt och sket. Det är brutalt, men man tvättar ju bilen oftare då =) Snart är livet slut.. Eller det kanske börjar när man blir pappa ???!! |
|
|
Fåglar i all ära men katter är också ena ordentlia marodörer (Tyvärr har jag också katt) Bilen full med dagg på mornarna , katterna upp med grusiga tassar grrrrrrrrrrrrrrrrrrr K-Jörgen |
|
| K-Jörgen: Ikke skrem bort katten ihvertfall! Selv har jeg alltid skremt bort katter som sitter på bilen. Pssshht! Det er jo da klørne riper opp lakken. (Kanskje logisk det?). | |
|
Speciellt med en välvaxad motorhuv de får inte fäste de j....... K-Jörgen |
|
|
Katter tar man bort på lika sätt som man tar bort fågelskit, med rikligt med vatten:) Asken |
|
|
Jeg leste et innlegg i avisa hvor det sto et tips om hvordan man kan holde katten borte fra sine naboer. Man planter en plante i hagen som avgir en (berusende) duft som katten finner uimotståelig - slik at den holder seg omkring denne planten. Det skulle angivelig funke. Tyvärr vet jeg ikke hva slags plante det er.. Hva med å legge varmekabler under noen heller/stener et godt stykke bortenfor bilen med denne planten (hva den nå enn heter) ved siden av? :) |
|
| För att undvika kattspår så planterar man alltså erotikpalm på gården så katterna juckar emot den hela tiden istället?:) | |
|
Hva hjelper det om katten er impotent? Moderne katter burde ha antispinn, så undviker man i det minste at den spoler med klørne ute. Nei, på tide å ta kvelden.. zzZ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.