|
Sida 9 av 11
|
|
|---|---|
|
Simba_1: Nope, jag tänkte innan jag fixar inställningarna så ska jag köpa nya högtalare så jag kan koppla steget till högtalarna oxå, just nu driver steget bara basen pga fattiga högtalare. :) Jag såg att du hade något monterat vid högtalarna i din 850, vad var det för nåt? OvisenDaFreeq: Kan du skicka mig bilderna ni tog? :)) Mvh/Soki |
|
|
Soki: Vist...ge mig bara din e-mail så kan jag skicka dom bilder du vill ha!!! Sim simma! //Ovisen |
|
cdabox |
OvisenDaFreeq: skicka gärna till mig, den adress som ligger på min profil. Vore tacksamt. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Nu är min site lite omgjord. Länk Jag har varit tvungen att ta bort några bilder men dom flesta är kvar. 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Simba: Vill inte göra dig ledsen men du har nog tagit bort alla bilder för jag ser inga bilder...bara en vitt sida!?? Du kanske inte är helt klar med sidan med så du vet! Sim Simma!! //Ovisen! |
|
|
CdaBox: Bilderna är på G...Det är bara att lutta dig tillbax och njuta! :) Sim Simma!! //Ovisen |
|
|
OvisenDaFreeq Nu finns det tillgänglig igen så nu är det bara att klicka sig fram. www.goteborg.bostream.se/simba Jag ber om ursäkt det vart ett litet fel på sidan men nu är det ordnat. 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Länk 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Tobbe, Hur går det med filmen? Nu är jag så jädra nyfiken! :) |
|
|
Hehe... det "gick" bra me filmen. Men igår när det åskade och dundrade så mycket, så pajade polarens dator som vi redigerar på... Lär va nätaggregatet som paja. Vi hoppas på att kunna fixa det så snart som möjligt. Håll uuuuuut! =) Mvh Tobbe |
|
|
Starre: Nja jag körde bara med 0,6 i laddtryck så det finns mer att ge! men kul att du tyckte att den rörde på sig! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Nu är det alltså dags för ytterligare en zatzy träff i Västerås. Denna gång sker träffen i samarbete med Swippe på Art On Wheels som även har invigning denna dag. Roliga aktiviteter och tävlingar utlovas så som *Top Ten med annorlunda priser * Fjolårets succé Burn Out tävling Samt andra roliga och kanske framför allt tokiga tävlingar Träffen pågår mellan kl. 10.00-17.00 Mer info kommer! Sim Simma!! //Ovisen |
|
|
Tobias 320i-94: vi försöker hålla ut :D Mvh/Soki |
|
cdabox |
hum....jag vill se filmen tobbe =) dominik: jag tjackade högtalare och slutsteg igår. =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Tobbe, ni kanske skulle ha haft en UPS till datorn:) Nåja det blir säkert bra när ni är klara med red. Under tidem man väntar kan man ju vara ute på vägarna istället:) | |
|
Froberg_Racing: Kan du ställa laddtrycket i bilen och i så fall mellan vilka tryck kan du välja mellan. |
|
|
starre: Laddtrycksreglage på B10 BiTurbo: Länk Repotaget: Länk Mvh, /Wille Länk |
|
|
Nu är min sida lite uppdaterad som bl.a lite info om våran bil och sådant... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Hej igen! Nu har jag laddat upp bilderna från träffen. Klicka bara på länken nedan: Länk Ha det bäst! Mvh Tobbe |
|
|
Mycket bra bilder! :) Men så omättligt som man är så väntar man på filmen...;)) M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.