|
Sida 1 av 11
|
|
|---|---|
Asken (AutoPower) |
Välkomna att titta in. Jag tänker ställa mig på parkeringen vid klockan 10.00 och dyker ett 50-tal BMW till upp så har vi ju vårens skönaste träff. Har du läst detta inlägg blir du automatiskt anmäld:) Om inte annat så har jag en stor fin parkering för mig själv:) Jag och Tobias klurar lite på programmet för närvarande och under nästa vecka kommer mer info ut på siten. Planen är preliminärt att träffas kl 10, kika lite. Körning på mellan 11-13 och 13-15 är det lite mat till självkostnadspris samt eventuellt en nice surprise! Alltså håll dagen öppen till minst 14.00, bilen välputsad och tanka bilen full för det blir åka av så det räcker:) Mvh Asken |
|
Jag kommer med B12:an :DDDD M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
får man komma med andra bilar än BMW kanske? :) fast det krockar ändå med Gelleråsen o_O mvh Anders BMWCS #4727 |
|
Asken (AutoPower) |
Firren: yes röda volkswagen är undantagna, jag skall kassera in en lunch av dig så gratis är gott:) Asken |
|
Tjena Asken! Bra att vi äntligen fick upp ett inlägg här :) Jag kommer ju självklart... Vore ju tråkigt om arrangören Tobias inte skulle komma :) Som Asken säger så är 50st bilar ett måste denna gång! :-D Vi förväntar oss att alla som kom förra gången kommer och alla som missade den träffen och några till ;-) "David" dags att skriva här nu! :) Ha det! =) Mvh Tobbe |
|
|
Jasså du Tobbe då får jag väl kasta in ett inlägg nu då!=) Kommer självklart med min Alpina!=) Hoppas vi blir riktigt många denna gång! Mvh David |
|
|
Hej! Jag kommer med min, dock säkert smutsig :( Mvh/Soki Länk |
|
Agge |
Count me in. Kommer någon att filma den här träffen också? Hoppas att det blir bra väder och att det kommer många bilar. MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
Tjena Agge! Ja vi ska ju såklart filma (som vanligt) :-) Vi har med oss kamera-experten Hans ;-) Soki: Det e bara rena bilar som får komma *ler* Mvh Tobbe |
|
Agge |
Tja Tobias! Ok perfekt, behöver jag ta med mig extrabatterier till kameran ?? :) MVH //Agge _______________________________________________ Länk |
|
ok tobias jag kommer i en ren 740 ...........volvo ;) Mvh/Soki Länk |
|
| Det vore väl fasen om jag inte kunde komma till denna träff! Cya! | |
|
Jag kommer också Ska bli kul att se Stephans B12'a! /Wille Länk |
|
|
Jag kommer, (utan bensinläckage den här gången). Det var toppenskoj vid förra träffen!! :) /Erik |
|
|
Låter väldigt trevligt =) Jag kommer absolut, men M3:an kanske bor i norge då..? Länk |
|
|
Ja jag kommer man bangar ju inte på en bmw träff! :) Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Jag kommer, men denna gång med Alpinan :) Mvh/ Micke t |
|
|
Men komigen nu gubbar! Vi "ska" bli fler! Skriv nu för sjutton! :-) Finns ingen anledning till att vara blyg... Seså, anmäl er nu! =) Mvh Tobbe |
|
|
Tja! Denna gång kommer jag garnterat. Har inga tentor och är ledig från jobbet:-) /D |
|
|
Jag kommer... // Mattias Länk |
|
|
Hur hittar man till brostugan? Har hört talas om stället men har aldig varit där. Scenen i "ghostrider" räcker inte som vägbeskrivning för mig :D Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.