AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
35.403

Träff Brostugan lördag 24/5 klockan 10.00!

Sida 7 av 11
dominik:

Du bara försvann??tog till vänster i korsningen antar jag medans vi tog till vänster......hmmm

Sima-1:

Trevlig resa till götet

Tobias 320i-94 och Asken:

Bra fixat med väder och allt

STEPHAN:

Läcker bil du har men jag är mera inne på B10:))))

BMWcoupe:

Kul att träffas live vi får ta en lunch i High tech staden

Ni andra kul att träffas live och ta det lungt i trafiken:)))

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Det där var ju trevligt. Tack alla 30+ bilar som dök upp. Tjööööötgubben tittade ju tom in en kort sväng. Utförligare info får jag posta lite senare.
Ha det bra!
Asken
... vill bara be om ursäkt för att min bil såg ut som den gjorde,
kan säga att efter alla inbromsningar nu så fick man gnugga som bara den för att få bort allt bromsdamm!

Men nu är den ren och glänsande igen! Synd att man inte planerade
bättre med tvätt innan träffen bara!

/Marcus
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Instämmer med tidigare talare, trevligt att träffas under såna här former!

Stephan, din bil gick inte av för hackor! Oj oj...

Starre: dito! ;)

PS Vem hade en "520i" som låg framför mig... gick som ett skållat troll! Dekaltrimning nedåt, eller...? Kanske min bil som var slö...

*Best Man Wins* ________________

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

=/ Nyopererad.. annars hade jag visat upp min skönhet =)
Hoppas på en annan träff snart dock =)
sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
BMWCoupe:

Om du tänker på E28 så var det Erik G.
Jäklar vad alla drog på där ett tag , hade svårt att hänga med speciellt 750n precis framför som tryckte plattan o botten (säkert halvsov) medans jag krigade för att hinna med. ;))

För er som undrade vad jag hade för slutsteg så har jag tagit reda på det och den kallas Pheonix Gold 250w/kanal.

Mvh/Soki

Vladde
Tack till alla som kom idag. Speciellt till er som organiserade detta. Jag o Ovisen är inte oskulder längre vad gäller Bmw träffar. Hoppas vi kan träffas fler gånger under liknande omständigheter. Det var Kul.

Soki:
det är ett bra steg. behöver bara ställa in det lite. vi slår en pling när vi har vägarna förbi så kan vi pyssla lite med din baslåda.
maila om det e nåt.

peace.

Be-My-Wife
Vladde:

Jaså, känner du till märket?

Innan du pysslar med min baslåda så ska ja försöka hinna med att skaffa högtalare oxå så att du kan fixa till de oxå, inga problem el? Vilken watt behöver jag så jag man kan koppla steget till högtalarna?

Mvh/Soki

ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Tack allihopa för komplimangerna :D
Starre: Jag får ta B10:an nästa gång då...;))

Fick även insikt i BMW´s sortiment gällande extrautr. till E38 med Asken på andra sidan disken :D Har en känsla att dito kommer maila en lång lista över måste-ha-saker snart! :))
Även B12:an har numera genomgått Askens leveransservice gällande utr och lackskador etc. Kändes som hon klarade testet med betyget VG/MVG?!

Får avsluta med att tacka arrangörerna för en lyckad tillställning och samtidigt, som alltid, så hann man inte prata med alla som närvarade. Men det kommer nog fler tillfällen har jag en känsla av...Tror att det är några personer som redan spånar :))
Ha en trevlig kväll, nu väntar grillen och ölen
Hej svejs!

//Stephan

Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Tack till alla inblandade. Dagen va toppen som alltid :)
BMWCoupe: Jag har inte "dekaltrimmat" nedåt, bara en vanlig 520iA :)

/Erik
Nu är jag hemma eller rättare sagt vi hemma jag kommer att lägga upp bilderna på min hemsida förhoppningsvis idag senast imorrn... Jag vill bara påpeka att inga regnummer kommer att visas på dom bilderna jag tog....

850 Jaa sån är jag
--------
Länk
cdabox
när kommer filmerna och bilderna ??? =)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Fr
111
Froberg_racing
BMW M3 smg -03
Får tacka för en Grymt bra träff!

Håppas Gubben på ekerö fick några skysta bilder! :)
Varma hällsningar till hans kärring också!

Livet börjar vid 300km/h
Froberg_racing:

Är din bil orginal?Tänkte nämligen hänga på vid den långa rakan men du hade nog redan fått upp farten:))eller ska jag säga trycket på turbon:))
Hejsan allesammans!

Får tacka alla som kom till träffen! Det var skitskoj! :) Trodde att fler skulle komma men men. Det kommer fler chanser! Fattar inte riktigt vad det var för fel på kärringen som ville ringa polisen. Hon kanske inte hade sett några bilar förr. Eller så trodde hon att vi var den ryskamafian. =) Gubben me kameran kom fram och skrek: DET HÄR ÄR MIN MARK! Men ja tror att han sa så för att han ville att alla skulle flytta på sig så han kunde få ett kort på alla bilar. Han är nog kortsamlare på bilar som åker igenom den byhålan... =)

Nästa gång ska jag försöka fixa fram lite kartor så alla vet exakt vart de ska göra... Då e det bara å gasa... :) Jag fick dock ett stenskott på vägen hem från träffen igår, på E18 =( Det satte sig i rutan och det blev en spricka :( Har skrivit ett inlägg om detta.

Filmen är på redigering och jag ska föra över lite kort till datorn idag. Stor eloge till Simba som körde från Göteborg! :) Och roligt att Hasso kom också! Det trodde vi ju inte! :) Starkt jobbat alla som kom, och ni inte inte kunde... Hoppas ni kan komma nästa gång! Det blir nog i mitten av Juni! :)

Ha det!

Mvh Tobbe
cdabox
Starre, gillade skarpt din EM DREI....den gick fint =)

Tobias 320i-94:

Tänk om alla hade navi vad enkelt det hade varit:))

cdabox:

EM DREI??
cdabox
Starre:
EM DREI = M3 =)

Tobias: F-n ni hade bråttom i början för att komma först ;-P, men tack för en grym träff!

Dominik: Jag antar att det var dig jag pratade med om stereo, skulle gärna vilja ha lite mer info, var du köpt, vad du köpt etc.

cdabox>>>ta en titt på denna tråd. Imorgon åker steget in på riktigt. Killarna på BRL får ta sig an det i 4 h.

/D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.