AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
35.399

Träff Brostugan lördag 24/5 klockan 10.00!

Sida 6 av 11
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
En fråga. Kommer "gurun"

;-)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Asken kommer att åka V8 vilken det blir är inte bestämt än. Nu skall det gås ned och tvättas X5 i på starres fina tvättplatta.
Tjööööötgubben skulle visst göra annat imorgon.
Syns imorgon oavsett väder! Hoppas vi slipper drivis för då blir det vinterdäck:)
Mvh
Asken
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
jag kommer också

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Skall någon ha lite merguiar 40 så har jag nog en eller två flaskor jag kan ta med mig. Vill veta innan 0800 imorgon isf...
Asken
Som numer har en välputsad X5 att åka i. Tack starre för lånet:)
Asken>>>>om du möjligtvis har MG svampar så är jag intresserad av några stycken. Den som jag köpte av Jörgen i Mars börjar sjunga på sista versen nu:)

/D
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ett styck grå bigass svamp plockas med....
A
Menade faktiskt de runda, gula appliceringskuddar som man använder till rengöring inne i coupen.

/D
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Dominik: Tror jörgen har fått in dom med. Jag tar med en sån.
asken
Asken:

Merguiar 40 är det medlet som man kan putsa krom med? Om det är det så är jag intresserad för mitt krom är missfärgat och går ej bort med vanlig kromglans medel.

Dominik: Jag finns vid OK rinkeby runt 9.30 ifall du inte hittat nån redan som hittar ut.

Mvh/Soki

Hej igen alla, nu startar vi snart ifrån Gbg och kan bara hoppas på en trevlig träff idag..
Ha det så länge s syns vi snart alla BMW fantaster...

850 Jaa sån är jag
--------
Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Asken:
Ta med en Merguiar40 till mig tack :)

M V H
Stephan (som ska gå upp om 1½ timme)

Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Stephan: fixat....
Välkomna alla det verkar som solen ska titta fram det blir ju helt perfekt. Välkomna om 2½ timme alla!
Mvh
Asken
Som skall putsa lite paneler nu på morgonen....
Asken:

Har du redan vaknat?:))själv så låg jag och tittade på NHL.......

Jag åker direkt till stugan ej till Vreten.....hoppas bara nu att inga fågelskitar finns på bilen för då j.......

Soki:

Han dom få ordning på bilen eller blir det ett annat märke i så fall glöm inte att parkera en bit ifrån:))

Vädret i stan är perfekt solen skinner 25grader i solen
starre:

Jag lyckades hämta min bil, är dock ej klar än men man kan ju inte komma me merca till en bmw träff så nu slipper jag gå dom där extra meterna hähä ;)

Mvh/Soki

cdabox
yes!! första inlägget efter träffen =)

Tack för en trevlig sammankomst, och härlig bilkörning.
Avslutning på BMW Solna var bra det oxo, även om jag inte behövde nya torkarblad =)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Oj, oj, oj vad pinsamt..........Tappade bort mig under färden till lunchstället, bleeeeeeeeee. Var tvungen att stanna vid väggrenen en stund och vips så måste jag tagit fel avfart för jag hittade inga brummisar någonstans, snyft. Trevligt var det i allafall. Hoppas på fler tillfällen:)

/D

P.S B12:an var en BIG ASS CAR. Grattis Stephan.
sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
Mycket trevlig träff, även denna gång hade en lokalt boende på Ekerö invändningar på oss, denna gång för att vi stod stilla!!!!
Tror nästan samtliga av oss blev fotade av dito också, så Tobias om bilderna/filmen blev dåliga vet du ju var det finns mer att hämta:)
Och en stor eloge till Simba_1 som körde ända från Götet till vår lilla träff.

Ha det bra alla tills nästa träff!!!
sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
Dominik:

Vi undrade vart du blev av:))
Snarare en badass car :)
Blev inget åka runt på Ekerö för min del eftersom vi skulle upp till Uppsala och lämna bort dottern. Mycket trevlig träff iaf, många stiliga Alpinor :)

Mvh,

/Wille
Länk
Wille W>>>Badass också:))

/D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.