|
Sida 5 av 11
|
|
|---|---|
|
Uppsala: Jag funderar på att åka ned också, någon gång måste vara den första, eller hur? Så, samling på Tycho Hedens väg, poliskontrollplatsen i jämnhöjd med IKEA, 09.15, har jag förstått det hela korrekt? /Marcus |
|
|
Ja. Självklart är jag på. :) Då kan jag och stephan byta bil där.... ;) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
cdabox |
Asken, vilken bil ska du ha med dig ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Anders S. och Tobias: Ska hämta upp 2 bröder i Mörby C. på vägen, men det är väl inget hinder?! Efterlysning: Om nån kan ev. låna ut BMW DVD Nav skiva under ett par timmar. Jag har fått den nya MK4 läsaren och min beställda skiva kommer först nästa vecka. Vill se att allt funkar eller om man måste komplettera med nåt. (Inte 100% säkert att jag hinner montera den tills imorgon men ändå ;) Tack på förhand! M V H Stephan Berglund P.S. Mosse sa till mig häromdagen att han skulle komma med M3:an. Lövan: Går det att jämföra en skiva i gtb med Power-träff? :D Gör om gör rätt. ;)) D.S. ______________________________ Länk |
|
|
Darklight, Ja. |
|
|
Blir kanon Stephan, Då kan jag lämna av gumman eftersom hon ska jobba.. P.s Tar vi det lugnt dit, eller kör du som vanligt? Har hört av en viss "Islinger" hur du kör! :)) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Alla från norrifrån , uppsala, bålsta, norra sthlm osv. Kommer hitta mig vid OK macken i Rinkeby runt halv 10. Var nere och tittade efter brostugan igår så nu vet jag exakt vart det ligger så om ni inte vet så är det bara att haka på. Mvh/Soki |
|
|
Anders S: "Islinger"?! Vem är det? Jag kör alltid lugnt :D Ang. DVD-Skiva så behövs nog inte det eftersom jag saknar antennen (inbyggd i Mk2). Den blev just beställd från BMW Solna och kommer först nästa Fredag. :( M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Chrisse, röd miata. Bor på Åkersbergavägen, han påstod iaf (?) att han åkt med till Norrtälje i B10:an... Han menade att Alpinan presterade vad den borde som han uttryckte det.. :) |
|
cdabox |
förresten, får man komma med en krockad bakspoiler ?? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Nej! | |
|
Är det några fler från Västerås som tänker komma? |
|
|
Anders S: Ok, Jo vi nådde väl "i stort sett" 320 (mätarfart) på E18 mot Norrtälje när vi skulle till Görla. :) Visste inte vad han hette i efternamn bara... M v h Stephan ______________________________ Länk |
|
|
:)) Buse! |
|
|
>>Stephan Vilken tur att Vi har mätartavlor till 330kmph ;) |
|
| Synd att jag jobbar då! =/ Annars så bor jag bara två mil där ifrån! | |
| DJ Power.. kanske.. funderar lite på det faktiskt. | |
| Fan... Undrar ifall man kan ta ledigt från jobbet? Vore fett skåj å glida på en bmw träff. 50 bmw:s på rad lär va en mäktigt känsla! ;) Min polare ska dit ivf... | |
|
Hejsan alla! =) Verkar som att vi blir ett par stycken! =) Stephan: Det e lugnt att du glider förbi Mörby C! Ska plocka upp en polare där =) Kom fram till att ja e den enda utan Alpina fälgar från Åkersberga-karavanen :( Stephan = 20" Alpina, Anders = 18" Alpina och David = 16" Alpina... Aja ja har ju nya däck iallafall :-D Detta kommer fan bli kanonkul! =) Vi fixade en ny DV Kamera från skolan idag eftersom hasses kamera är i tyskland tillsammans med hans pappa. Min polare som ja ska plocka upp i Mörby C kanske också tar me sig en kamera... Blir full rulle! =) Fan va ja längtar!!! Ikväll ska det tydligen regna som fan... Hoppas att det har försvunnit imorrn till morgonen!!! Uhnder dagen ska det iallafall bli sol enligt vädret! Om någon har en smutsig bil så är "Tobias Rekond" öppen klockan 7 på min gård! :) Vi höres!!!!!!! Mvh Tobbe P.S Denna gång MÅSTE vi få ut karavanen på en 3 filig motorväg så vi kan få cool filmning... Komihåg att man bör leka omkring filmbilarna. I detta fall kommer min 320 vara filmbil samt Davids Alpina... Kör om oss så mycket det går eller glid bara jämsides! :) |
|
|
Imorn så smäller det!!! :) Drömde fan inatt att jag var på träffen och det var skit många BMW:n!! Och fint väder var det och jag börjar nästan drägla nu över det jag drömde!!! Ja jaa nu ska jag ut och tvätta bilen in&ut vändigt innan det regnar lr vad som kommer hända!!! Uppsalaboys: Vi syns imorn ni som kommer till OK i Rinkeby, sen glider vi ut och visar up oss! :) Sim simma!! //Ovisen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.