|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Påtal om motorvibrationer och ljud. Hur kommer det bli när alla bilar eventuellt går på bränslecellsteknik. Det enda man hör då är lite surr surr, ungefär i ljudnivå med en vanlig persondators fläktar. Hoppas att de bygger in högtalare både utvändigt och invändigt som har i uppgift att återskapa ottomotor-ljudet. Förhoppningsvis ollika ljudfiler för olika bilmärken så att inte alla bilar låter lika dant =DD Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| Ja, jag skulle då inte vilja ha min tystare....för det enda jag hör är det ljuva morret från 6an på höga vara....presis som det ska vara:D | |
|
Seven_: Okok, det kanske var nåt fel på min bil. Trots oändliga felsökningar. Och E38ans raka sexa vibrerar minst av alla bilar inkl. de nya lyxbilarna (även de med V8/V12/W12). Och det var säkert inget fel på din fars S500 heller. Du har rätt! MVH |
|
|
Tack Soki, nu har du förstått;) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Ps. Soki, har du sett på när de gör en felsökning på BMW? De tar en kopp kaffe (med mjölk el. socker beroende på vilken typ av skojare det är), sen diskuterar dom vilken av de fullt funktionerande delarna de skall byta ut på din bil, för att tjäna så mycket som möjligt. När dem e färdiga (med ingenting) så lämnar dem över bilen till dig o säger: 'Den bör vara vibrationsfri nu, men är det så att den fortfarende vibrerar i framtiden så får du återkomma så ska vi göra allt för att blåsa dig igen'. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.