|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
titta på denna tjusiga lösning ala' "m3 e30 sen grupp-a" Länk Länk Länk |
|
|
Hej på er!! Nu finns det bilder upplagda för er som är intresserade av att se hur min camberjustering ser ut! Länk Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Någon som har ritning på de her kitet? Länk |
|
|
Pelle Person: Har du ritning på dette kitet? (kan betala for ritningane) Evt. ett kit att selja mig? Kontakta mig på mail: osperstad@gmail.com |
|
|
Jag söker också ritning eller CAD fil, ptja något så jag vet hur jag ska göra brickorna. |
|
|
Är ju ett par st som nämner i tråden att dom har ritningar, kan ni inte vara snälla och dela med er? - Detta med excentriska brickor och bult, hur mycket kan man justera då som max? Kan man få till negativ camber om man så skulle vilja? |
|
|
FIck ett mail av Pelle med måtten. Så jag ritade upp brickan i SolidWorks så den finns nu i CAD format. Mailade honom bilden så han får dubbel kolla så det ser okej ut. - Han nämnde att man skulle andvända M5 excentriska bultarna, jag har E39 excentriska så frågan är om det är samma? Första gången jag ritar i SolidWorks, har aldrig testa något liknande det var kul. Lägger ut en JPG fil på hur det blev. Länk Eftersom jag inte har någon erfarenhet av något likannde så måste ni hyta till om det finns något fel. |
|
|
Jag skulle vilja köpa ett sånt kitt, då jag har grym toe-in på höger bak. vh |
|
| PPF skulle börja sälja som jag förstog det på Ärtan. Jag sålde alla mina satser jag fräste fram. | |
| o.k. jag får höra med ppf så vida du inte har lusta att fräsa lite? :) | |
| Finns färdigt med bultar,brickor och allt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.