|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det någon mer M3 E36 3.5 här i vårt land? Vore kul att prata med dig,er!! Hör av er isåfall. | |
| Är bara lite nyfiken på specarna på en sån? | |
|
Om du söker på forumet så hittar du. En kille här förklarade bättre än vad jag kan göra. |
|
| M3 E36 3.5 | |
| Oooops, sorry, skulle göra en sökning och klistrade in argumenten på HELT fel ställe. :) :) | |
|
Är jag ensam eller? |
|
|
Tjena Johan! Tror inte du minns mig men vi snackade på ett uteställe i Avesta i vintras. Jag va ute med Tobbe. Hörde att du hade handlat en Hartge M3 :)) Fint!! Johan, Växjö /Johan [CUL8ER] |
|
|
Barnman: du har en estorilblå coupe med 18 tums hartge fälgar? Samt Individualinredning? Isåfall GRATTIS! Och hur går den, har du jämfört med ngn annan M3 eller annan snabb bil? |
|
|
Hej tobbe!! ja det har jag gjort!!den är super!! Gustav är det dig jag köpte b6an av? |
|
|
Hittar ingenting om M3 3,5 när man sökte inlägg... Va är de för M3 igentligen?? har aldrig hört att de finns en 3,5 motor i en M3...är de specialutgåva lr? Länk E30 körmaskinen nr.1 |
|
gangsta_toth |
Tror det fulla namnet är Hartge H35. Har nån tidning nånstans om den. |
|
Ahhh det är du :) Hehe just det! Stämmer! Jag tro jag vet vem du köpte M3 3,5 av också! Fanns nog bara en svensksåld med det kittet, du fick tag i den :) Grattis! |
|
|
Japp det fick jag!! Den går som ett skott! tydligen snabbare en min 930 som jag hade tidigare 13.1 på 402 står det i boken.Porschen tror jag hade 13.4 . Har du köpt nå kul du då Gustav? |
|
|
Johan99 jag kommer tyvärr inte ihåg dig på rak arm.Var kanske lite för rund under fötterna vid det tillfället. Var du där med Tobbe johansson? |
|
|
Hehe nej med Tobbe Olsson. Vi pratade ang M3 E36 och Hartge fälgar bla.. Jag har haft en M3-93 med Hartge 18" innan... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Jaha tobbe olsson!!Det konstiga är att jag inte kommer ihåg ändå. Du får väl komma hit och festa igen så vi kan prata mer M3 då? |
|
|
Hehe ja får väl göra det :) Är så jävla långt bara... Nöjd med bilen iaf då? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Barnman: Ser trevlig ut, men du glömde att fota det viktigaste... motorrummet :) /Wille Länk |
|
|
Wille Vad är det för färg du har på din bil? |
|
|
314 - Hellrot. /Wille Länk |
|
|
Wille! Det ser helt orginal ut.Ingen Hartgekåpa alltså.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.