|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
what: du kanske borde kolla lite bättre :) det är den FÖRSTA SÖNDAGEN varje månad, inte lördag. inte så konstigt att det var dåligt med bilar där va? Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
what, Jo som Bmwlover säger så är träffen inte förrän IMORGON :-/ Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
argh! vilken miss tyckte väl att det inte stämde ;) /what Länk Länk |
|
|
Då ska man snart bege sig 5 mil söderut.. hoppas jag hittar bara. Inte var dag man e i malmö..heeh ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Kör mot bron oh ta av sista avfarten ta till höger mot samhället och kör igenom några rondeler tills du kommer till en T korsning tar du till höger sen är det till västen efter en viadukt (om jag minns rätt så bara rak fram.. /what Länk Länk |
|
|
Med Micke Olssons fina kartor kan man inte misslyckas ;) Ska ut och snabbtvätta nu, väl mött om en timme! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
hmm undra om hinner nu när man kan testa nästan alla lägen i SMGen med tanke på vädret....... Nää jag får nöja mig med ev några bilder och annat som kommer fram via nätet kanske? Ps.F1 på Tv4 inte så bra för Bmw nofx16:Tack |
|
|
Tack till er som kom! Denna gång hade vi VERKLIGEN vädret på vår sida, vindstilla och strålande sol borgade för en mycket trevlig eftermiddag :-) Vi ses igen om en månad! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jo.. vi hade vädret på vår sida.. men var nånstans vart alla bilarna?? ;) Skärpning killar!! ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
F1 tyvärr :) /what Länk Länk |
|
|
Formel 1, seg sen igår och 30 mils resa enkel väg, den kombinationen var lite för mycket idag. Ska verkligen försöka komma nästa gång. |
|
|
Bilder? // Anders |
|
|
Bilder finns nu uppe! Länk Glöm inte att boka in den 1/6, då blir det träff igen! Ny tråd kommer! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: snyggt att du grejade sudda ut regnr tyvärr kan jag åter igen inte komma, men du är mer än välkommen till stan den 24/5. Ps.w2-? |
|
| ahh, läste inte denna sträng förrän i dag men jag kommer förhoppningsvis nästa gång och då kanske med ny bil :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.