|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk! BMWTräffen den 12/4 gick över ALL förväntan och jag vill ännu en gång passa på att tacka alla de 77 ekipage som dök upp! Eftersom intresset var så vansinnigt stort kom tanken upp att man kanske borde ha träff lite oftare! Sagt och gjort efter en liten diskussion här på forumet bestämdes att träff kommer hållas DEN FÖRSTA SÖNDAGEN I VARJE MÅNAD Kl. 16:00. Platsen blir densamma som vid träffen den 12/4: Öresundsutställningens parkering i Malmö. Precis som sist finner Ni info och kartor på följande site: Länk Väl mött och jag hoppas att många dyker upp NU PÅ SÖNDAG den 4/5 trots att det är så pass kort varsel! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk | |
|
hmmm...dåligt med svar tycker jag..... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx: Kanske lite för långt att åka:)) Lite kort varsel? |
|
|
Du är ursäktad Starre ;) Fick du inte mitt sista mail (i söndags)förresten? Maila! |
|
|
Upp! (viktigt med exponering när vi nu har så kort varsel!) |
|
|
Hoppas på mycket folk... // Anders |
|
|
Kommer nog dit tror jag. Bara d blir ok väder så ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
känns som att jag borde titta ut med tanke på att jag inte var hemma sist.. förutsatt att ni vill se en hjulbent BMW-förare förstås.. _________________ who dares wins... |
|
|
Space-X-Plorer och Uhlmann, Gött då blir vi ett litet gäng iaf :) Lägger till er på sidan ASAP! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Skall försöka komma är väldigt sugen men det är West tour lördag. Vilken tid är det förresten. Tänk på att det är Formel 1 på söndag. Man kanske kunde kombinera detta på något sett. Kalle är det du som håller i det. |
|
|
LEXFOR, 16:00 möts vi. Vet att det är F1, så man får välja denna gång. Kommande träffar krockar förhoppningsvis inte. |
|
|
Har mycket och göra nu i tre veckor framöver men efter de så kommer jag säkert, om vädert tillåter. Bobby |
|
| Kalle kommer ni att stanna hela tiden vid Öresundsbron ifall man är lite sen? Har ni några programpunkter? | |
|
Lexfor inget planerat förutom just mötas och snacka lite :) Du kan maila mig så får du mitt mobilnummer, så kan du ju ringa och höra om vi är kvar när du tänkt åka! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Kalle: Vore trevligt med lite skåningar här i götet imorgon på West tour! | |
|
LEXFOR, Instämmer till 100%! Hade tänkt åka upp men fick förhinder :-( Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Det ska bli bra väder imorgon! // Anders |
|
|
jag kommer dit... har inte varit med så länge på forumet men man får väl komma endå?..=) Länk |
|
|
Skunkjavel, SJÄLVKLART får du komma :) Ju fler desto roligare! Vilken bil kommer du i? Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
det blir 525:an! Länk |
|
|
var där i regn 16.10 inga bilar?! /what Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.