|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
| hihi...tyckte det vart nåt vaising jag å, jag förstår den glada kadett ägaren *skrattar*själv lyckades man reta upp nån tjej i en mazda bla *fniss* hon sladda en hitan en ditan o tröck o tröck så jag lappa på i "bussfilen" vid samuelsson. tyckte hon såg lite arg ut i backspegeln sen *hihi* | |
|
Jo..nog var det må fel :) Var tvungen att få bakdäcken att släppa på 1:an och tvåan för att undvika att den skulle slira på kopplingen.. Drog den där röda lilla jappsen ialla fall.. hehe.. vad kan det ha varit 300sx? /Jimmy Länk |
|
| tjena alla..jag har problem med komprimeringen.. behöver tips.. filmen e färdigredigerad i pinnacle Studio 7, grejen e att när jag ska komprimera i DivX-format så börjar filmen hacka som tusan.. de e ungefär som att den "spelar in" hacket.. + att den blir uppåner :( ..jag behöver lite hjälp.. jag komprimerade till Mpeg2-format.. blir så dålig kvalitet..plus att det blir stor fil 634 Mb :/ | |
|
Hej svejs... jo lyckad var tillställningen, synd bara att jag stack innan prisutdelningen =( men men jag får väl skryta lite med vinsten här i stället... ;) hehe... Och du sikkan, det är väl du från sandviken? kan du inte bränna ner den i mpeg format så fixar jag till det... Det är ju bara att du har med dig ett ex i bilen så ses vi nog vid nästa gathörn... Fan kan vi inte försöka få ihop till en träff innan sommaren är slut? Jimmy du kan väl fundera på det, jag ställer gärna upp och sköter det mesta, ´men gärna med hjälp av någon som är driftig. Och försöka få tag på någon fin asfaltsplats med möjlighet för konbana, för jag tror att den lockar många om man är ute i tid... Men nu sköt om er alla som var med på denna oooooootrooooooligt (tilde uttal) roliga tillställning! /Vinnaren av konbanan (ok jag medger att jag satsa lite för mycket dom första åken, men skam den som ger sig) Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
| leino.......*hjälp* vad du göttar dig i seger *skrattar* jätte GRATTIS!!! | |
|
BMW735IA: Det var en av oss Söderhamnare i sin RX-7;a som du körde emot... |
|
|
WhiteBeemer : Jag ska fundera på det ett tag :) Mycket jobb faktiskt att fixa en träff.. Angående asfaltsplan så ska det ju helst vara inhängnat område för att det ska vara lagligt.. (medger dock att vi "glömde" att stänga grinden).. Wicked : Vad är det för prestanda på en sån då? Trodde jag skulle få storsmisk när jag missade växlingen till 2:an.. men men.. Lägger ut resultatslistan på hemsidan senare idag angående konkörningen... Allt annat är ute redan.. /Jimmy Länk |
|
|
Staff; den är faktiskt ganska pigg, fast det vill jag inte erkänna eftersom jag avskyr chauffören=D tyckte det såg ut som om du fick pisk av den iofs=) |
|
|
Wicked : Nej nej nej.. Jag drog han på slutet.. missade växlingen på 2:an så han kom förbi.. Men jag fick höra att jag hade tjuvstartat när jag kom tillbaka.. haha.. /Jimmy Länk |
|
|
Nu ligger resultatet från konkörningen uppe på hemsidan.. La även in lite fler bilder som Cricken skickadde... /Jimmy Länk |
|
|
vart fundersam jag å om jag hade så dåligt minne. minndes ingen röd 300 men men mitzu 3000 osså denna där rx7:an var det du som hade kört mot evon oxå?! |
|
|
näe det tror jag inte jag gjorde :) En gammal ford körde jag mot men fick smisk.. ska ta han sen när jag har bytt koppling :) /Jimmy Länk |
|
| Hur går det med filmen från träffen?... | |
| tror han lyckades piska ett par stycken med den där forden. såg inte ut att vara mycket för världen men det gick ju hyvens ändå. Men det låter bra..ut o plocka han bara!! *hejja på* | |
| filmen laddas upp nu as I speak.. dene 480 MB stor, 640x480 upplösning å 32 minuter lång.. | |
|
Najs Sikkan!!! Laddas till BMW735IA eller? |
|
| japp..nu e de klart me uppladdningen.. e väl ute imorrn då | |
| här e den: Länk ..den heter bmwtraff.wmv | |
|
Nu har jag sett filmen, mycket bra gjort sikkan.. Hur kul som helst att se konkörningen igen utan att vara så stressad som jag var stundtals :) Slutsatts : Bättre väghållning behövs på M5:an hehe... /Jimmy Länk |
|
|
Hej Jimmy mfl, som ordnade denna träff. Vill tacka för ett bra initiativ och hoppas på en ny träff kanske nästa år. Jag blev tyvärr lite försenad och kom inte förrän till "käket". Det var kul att se så många BMW:ar på en gång! Det kändes ju lite snöpligt att förlora med hela 0,09 s mot M3:an, men dom har ju bra väghållning och mycket pulver. Det var mycket roligt att få prova konbanan i alla fall. Kunde inte köra så många varv då corden var framme på ena framdäcket redan innan :)) Hälsningar Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.