|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Skriver en ny tråd då alla inte orkar läsa 180 inlägg som det är i den andra tråden.. Jag och mina medarbetare annordnar en BMW-träff i Gävle den 10:e Maj med start kl 12:00. På programmet står bla. Konkörning, Tipsrunda, Cruising, Besök på BMW m.m För mer info och anmälan gå till : Länk Väl mött! /Jimmy Staff Länk | |
|
I'll be there:-) /D |
|
| Jag har showdance uppvisning just kl 12 men följer ert schema så fort jag kan =) | |
|
Showdance när det är BMW-träff? Vad är det för prioritering?? ;) /eFx |
|
| det var bestämmt innan o jag har bjudit in en massa människor så då kan jag ju inte svika *Skrattar* är på estraden så jag får hålla mig inomhus så jag slipper höra alla bmweeelovers gasa på andra sidan vägen *sucka* =) | |
| BMW735IA: Fan vad du ligger i.. Hmm har du hittat nå bra fotoställe då ? Har titta men jag vet i fan om nått duger i den här stan.. Nå har du hitta på nån bra bana en till konköringen =) hehe du kan väl ha lite översende med tanke på oss som inte har servo *suck* =) | |
| Jag kan inte heller kl 12:00, men när börjar konkörningen? :-) | |
|
Konkörningen börjar ca 16:00 men funderar på att flytta fram det ca 1 timme på grund av antalet intresserade, men vi får se. Ingen bra layout för konkörningen fixad än.. men jag tänkte att vi skulle fixa det i helgen och testköra lite.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Svåra val rally, du får dansa med earplugs och skygläppar så ska det nog gå bra..... :) /eFx |
|
|
BMW735IA - Låter fint detta, 40 bilar anmälda! När i helgen tänkte du fixa bana för konkörningen? Vore skoj att få kika lite mer på din M5:a än en skymt i rondellen vid valbo (antar att det var dig jag såg...) Vad har vi för status när det gäller frågorna till tippsrundan, någon som börjat skriva några? Samt ev. priser till konkörningen? Håller på deala med Buddys Söder så vi ev. får ett par-tre rätter att välja mellan samt ett förmånligt pris, för dom som vill de... /// Nicke |
|
|
Nike_Boy : Vet ej tid riktigt.. men blir nog på fredag eller lördag.. ser ju inte så bra ut värdet precis..tyvärr.. Ska ta en träff med Teres också för att kolla upp några priser som hon har fixat till tipsrundan.. Sen ska jag in på BMW på fredag också och se om det finns mer priser där att hämta.. Men om ni mailar mig era mobilnummer så kan jag skicka ett sms när jag planerar att åka ner till platsen för konkörningen.. annars finns jag nog på Bilprovningen i helgen, bara att komma fram då.. Angående Buddys så låter det lysande.. Det som saknas nu är tidtagar ur och plats att mötas efter tipsrundan. Men jag ska fixa det mesta i helgen. En tanke jag hade var om någon kanske kan fixa fram en G-tech mätare så man kan få testa 0-100 och antal HK i bilen sen på kvällen. Frågor till tipsrundan är på G, jag har börjat lite smått.. Men teres tyckte att det var för svårt :) Jag hoppas nu så många som möjligt kommer, och får en trevlig kväll tillsammans med oss.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Jag kommer om jag får ihop BMWn till dess... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| Inte för lätta frågor! Man måste kunna skilja agnarna från vetet :-) | |
|
Får man fråga vilka priser kommer vi att slåss om:-)? /D |
|
|
kan man få nåt annat än en trevlig kväll med ett gäng beemerlovers?! just wondering =) priser ifrån bmw?! haha...hoppas inte mitt relä lottas ut då! =) *skyndar in o hämtar i morgon* |
|
|
Hoppas att det kommer många trevliga teenies:) På de träffar jag varit i Sthlm har det nästan uteslutande varit boys:) Trevligt med några females också /D |
|
|
Priser är inte riktigt klart... men special designade bmw assiciarer är klart.. blir väl typ racing olja lite kepsar osv.. inget fansy. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
BMW735IA>>Men det är ju trevligt:) /D |
|
|
dominik : som det ser ut så blir det någon procent tjejer ialla fall.. 3 vet jag av just nu :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| jag kommer ha ytterligare en tjej med mig jag o så då är vi fyra i alla fall =) | |
|
Dominik. Tänkte du träffa teenies på träffen? Fy på dig...gubbe! ;-) Önskvärda priser skulle ju vara en sotningssats och en ny ventil till en 328 ;-) Det kan kosta pengar om man G-techtestar för mycket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.