AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.603

BMW-träff Gävle 10:e Maj 2003!

Sida 7 av 9
En MYCKET trevlig tillställning:-) Det enda tråkiga var att tiden gick så snabbt.

/D

Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Mycket trevligt dock lite ostrukturerat men kan ju inte bli helt perfekt...
Själv stack jag hem under konkörningen för att hämta mer folk till cruisingen som för övrigt var väldigt lyckad...
Tack för en bra dag och mycket cred till Jimmy...
Hoppas det blir fler träffar!

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
Hoppas det blir en omgång till! =/ hann bara med Cruisingen då vår grupp dansade sist på estraden så klart. DÅligt arg man blev, hade juh tänkt smita. Men jag hörde bara positiva saker om träffen av de jag mötte under kvällen!!
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
starre: hehe..jo önskar att jag hade kunnat tagit den med men är rädd för att inte ens min lilltå får plats på gasen ;)

Vem här kör BMW:n med reg PAR ???
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Jag tycker det vart en mycket lyckad dag =) synd att det vart lite splittrat när vi åkte från gavlerinken =/ hehe sen lär ju jag oxå ta och köpa nya bak däck för en viss lite pojk råkade ju bara ha en liten tung höger fot när det gick lite fel för han i konbanan med min bil =))

X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
hehe.. han med silver färgade M3an gjorde ju rätt schyssta bränn märken på konskörningen=).. Jag tycker träffen va lyckad, kanske lite yrt när jag skulle åke till bmw butiken..
MEN KUL VA DET!

//Mvh
Jonas
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Jag håller med, mycket trevligt blev det med det fina vädret och allt!

Nu är man bara sugen att se bilderna =)
Jajemän, mycket lyckat blev det med all heder till Jimmy!=)
Mycket bra initiativ (stavningen?) med en träff som denna, särskilt med konkörningen som var mycket rolig. Att se på. *hrm...*
Tyvärr hade jag inte tid att stanna kvar efter konkörningen så jag stack lite väl tidigt kanske men kom ner igen lagomt till cruisingen, vilket medförde att det blir nye bakdäck snart; )

Japp, längtar efter bilderna jag å...
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
Mycket kul med träff..hoppas det blir flera.. nu hoppas jag även att min film jag spelade in ska bli rätt..sitter å komprimerar just nu.. (DivX) nu e de bara det att den blir rätt stor.. runt 3-400 MB.. finns det någonstanns att ladda upp den sen?
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Sikkan - Fasen va skoj med film!
Hör med BMW735IA (Jimmy) om han har plats på sin site kanske?
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Alltid kul med med nånting som har med BMW o göra hoppas det inte var sista gången.
tack till Jimmy,Teres,Niklas,mm

Länk Bmwcs 3381

Länk NY
Ja det blev lite ostrukturerat på grund av att vi hade räknat fel på tidsåtgången för varje moment.. Så istället för att det skulle bli allt för segt så körde vi igång med konkörningen tidigare då den kanske är mest intressant.. Men men.. det var ju första gången vi annordnade detat och att hålla det inne i Gävle gör det ju inte heller lättare att hålla ihop karavanen..Ett stort misstag var väl att ta rundan genom stan när vi skulle på BMW.. tappade bort hälften av gänget då..

Rally_Babe : Det är jag som kör M5:an med Reg Nr PAR 859..

/Jimmy
Länk

Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU!
Nu ligger alla bilder som jag tog på träffen uppe på Länk

Totalt blev det 97 st och de finns att ladda hem i zip fil med mycket bra upplösning (107mb).

Resultat kommer snart...

/Jimmy
Länk
Bl
13
Blyfri
325 iM -89
Vill tacka alla som gjorde denna träff möjlig... Ingen nämd ingen glömd!
Sen kan man ju tacka alla som tog sig i kragen å verkligen åkte till gävle å träffen. Utan alla hade det blivit en seg dag. Men nu blev det mycket bilar å mycket folk. Ser fram emot nästa gång!

Blyfri The Legend
Sikkan : Jag har skickat ett mail till dig med info för hur du ska kunna ladda upp filmen på min webbserver...

/Jimmy
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA: ja det här lär vi ta och göra fler gånger tycker jag =) Nog för att jag var jävligt trött på lördags natten sömnade som ett lite barn bak i min bil sen =0)
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Jimmy: just ja..förlåt! fick för mig att du hade OMG *förvirrad* Kollade dina starter vid bp =)
Rally_babe : haha.. ja mina starter.. Lukta bränd koppling i bilen resten av helgen suck...

Körde mot en 8 ventilars Opel Kadett och fick nästan spö då bilen börja spinna på kopplingen när jag la i 3:an hehe.. Killen i opeln var överlycklig.. haha..

Kvällen slutade med en förstörd fälg dock :(

Drog en Cossie och slog i en stor sten med framhjulet (jag kom först ialla fall hehe)...

/Jimmy
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Själv missade jag det roligaste, kon körningen! Detta på grund av barnvakts problem. Men jag hade med mig henne vid samlingen och besök på BMW, jag tror nästan att Ebba med sina 5,5 månader var den yngsta på träffen.

Mvh Abbe
Länk
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Sikkan - Är filmen på gång eller är den kanske redan uppe nånstans?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.