|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Besiktigade BMWn idag, gick rakt igenom, inte en anmärkning =) Fast han tyckte fjädringen fram var lite gungig... Så nu är det bara att gasa ett år till =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Enligt SMHI ska dte vara sol i Gävle! /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| Hoppas på bra väder=)! | |
|
Nu är det klarblå himmel i Gävle =0) Vore förjävligt om det inte skulle bli lika fint i morgon ..Nu ska jag ta och åka till garaget och gnida lite på bilen så den har nån lyster i morgon =).. ses i morgon då alla som kommer.... Mvh Teres =0) |
|
|
Du vet att du får svänga förbi björke och polera den svarta bilen där om du vill oxå :) Nu är alla frågorna klara.. det ska bli intressant och se om någon får alla rätt på tipsrundan.. Så surfa runt på alla BMW sidor nu och plugga på :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
jag det är bäst att ni gör som BMW735IA säger .. hehe jag hade iaf 100% noll koll på allt sånt där när det kom till kritan bara en liten del jag kan märkte jag =)) Nja jag vet inte om jag har tid och åka till björke oxå ..jag är nog tok less efter jag är klar med min =) just nu sitter jag och önskar lite moln bara för i dag så jag kan hålla till ute varamare ute en i garaget =/ |
|
|
47 st anmälda bilar nu, jag har tagit bort de som har lämnat återbud (7 st).. Så det här blir skoj! /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Anmäld igen nu jag, det vart ändrade planer så jag kommer ner på träffen också =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| Själv blir man att natt polera! *kollar på klockan* | |
|
Själv blir det panik lackering av mina bakspeglar i natt :) Kan ju inte köra utan backspeglar.. Polering verkar bli svårt att hinna med (lacken e ändå så kass).. Börjar bli lite tajt med tid nu :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
rally_babe: Vilken blir det som du tar med dig?Z8 ser ju trevlig ut:)) BMW735IA:om du hoppar över lunchen så vinner du en timma dvs 25H/dygn |
|
|
Starre : Jo men jag måste hoppa så långt.. är i Västerås och jobbar.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Hallå alla från Sthlm och Uppsala:-) Vad tycks att åka upp till Gävle i en liten, nätt kortege? Alltså träffas någonstans i Uppsala utmed E4:an och slå följe tillsammans till Gävle? Vore väl trevligt:-) /D |
|
|
Föreslår isf att träffas på den första poliskontrollplatsen (höger sida) i Uppsala utmed E4:an efter rondellen. Förslagsvis 10.30. /D |
|
|
dominik: Har du koll på hur långt det är till Gävle från stan alt U-sala-? BMW735IA: Vi som är sålda på navi finns det någon adress så att man kan knappa in? |
|
| Det är exakt 10 mil mellan Uppsala och Gävle och 18 mellan Sthlm och Gävle. | |
|
Hörru starre, knappa in Idrottsvägen så ska du nog hitta ;) Som du kanske vet spelar Sveriges genom tiderna bästa hockeylag där ... ... skönt att få slå till, gammal Gävlebo (typ) som man varit. PS. Har du splitscreen? :P |
|
|
Till alla intresserade: Kommer att stå och vänta på eventuella "fjollträsk-borna" på tidigare angiven plats i Uppsala fram till 10.45. Väl mötts:-) /D |
|
|
Jahapp.. Då var det över.. Kommer att skriva ner en lite n rolig story om allt och lägga på hemsidan sen.. Till de som jag brände CD-skivor åt så glömde jag tyvärr en mapp med bilder, du som hade den gröna bilen och skulle ha dina biler får maila mig så fixar jag fram det åt dig! Jag kommer att lägga ut så många bilder som möjligt nästa vecka nån gång när jag har tid.. Tackar alla som kom för en trevlig lördag! Var kanske lite ostrukturerat men så ska det vara första gången.. Konkörningen var stundtals lite spännande när några fina bilar fick lite svår kontrollerade sladdar.. På gavlerinksparkeringen var vi 37 st bilar, vid konkörningen runt 45 st.. några kom och några åkte under träffen.. 47 st deltog i tipsrundan och endast 1 hade alla rätt! (mycket strongt gjort!) Alla resultat från konkörning + tipsrunda kommer att ligga på hemsidan sen.. Vinnaren i konkörningen åkte tyvärr innan priserna delades ut. /Jimmy Staff Länk |
|
|
Cred till dig Jimmy som ordnade detta. Jag kom ju ganska sent och missade konkörningen, men tipsrundan han jag med. Ett slarvfel blev det (läste 750 istället för 760...effekten), men min kompis (som kör Audi) som kopierade raden gissade bättre än mig på miltalet, så han knep tredjeplatsen :-( Som sagt...stort tack. Nästa gång hoppas jag att min bil fungerar och då ska jag köra konbana. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.