|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Jag har hört att det ska bli regn hela lördan nu. Har inte sett nåt själv så jag får försöka och ignorera de dåliga nyheterna så länge. För övrigt så var man in o kivades lite på autovation idag o retade dem för att de skulle få jobba på lördag *skrattar* o från det ena till det andra nån som åkteförbi o såg jättebranden mellan gävle/valbo idag?! *otäckt* |
|
|
Konkörningen blir destoroligare med regn :) Vi körde lite förra helgen när det snöade.. mycket skoj.. men vi får hålla tummarna att SMHI har fel (det har ju hänt förut).. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| inget som jag kan understryka åt dig dock. hade mindre trevliga upplevelser i helgen ang vädret. | |
|
rally, såg röken från jobbet. Var bran det? Mvh Abbe Länk |
|
|
Var e träffen`? Jag kommer nog titta förbi. Mvh/Soki Länk |
|
| Jimmy. Jag ansluter senare också. Du skickade ju med ditt telefonnummer via mailet, så jag ringer väl och hör var ni är när jag kommer hem. | |
|
Soki : Vi träffas på Gavlerinken och sen åker vi vidare.. Kolla på hemdsidan Länk för tider och platser. Du är mycket välkommen! Flåklypa : Bara att ringa eller SMS:a, svarar jag inte så ring igen.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Så här har jag planerat vädret för lördagen : 07:00-11:00 Målningt men uppehåll.. 11:00-12:30 Soligt och 20 grader varmt.. 12:30-14:00 Störtregn (vi är ändå inne på BMW).. 14:00-24:00 Soligt och 23 grader varmt.. Enligt SMHI så ska det ju vara moln,regn och soligt på lördag :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| Hehe, gillar din väderplanering! | |
|
Jag ska inte vara med på träffen tyvärt.... Fruan måste göra en tenta på lördags i Västerås och jag måste stanna med mina barn... Hade till och med beställa mina M5 märket för att sätta\klistra i dem inför träffen.... Men som tur det var min fru har tenta samma dag som träffen.... typiskt...... så ni kan väl räkna med en mindre M5.... M.V.H Mauricio Villasmil...... |
|
| Det blir sol på lördag det känner jag i stortån =) det är alltid bra väder när det är crusing i gävle jag tror inte det har regnat dom två senaste åren iaf ... så jag tror att det kommer bli varm och skönt på lördag oxå =)) | |
| Ja jag håller med Teres, det BLIR fint väder nu när skärmen är lackad och de nya däckena kommit =) | |
|
förra året så regnade det bitvis ena gången, men inget som hindrade rejsen för det hann torka upp rätt bra på natten =) Abbe: såg ut som om det var nån villa eller nåt bortanvid åkrarna vid hagaström/valbo typ. Det var ingen dålig rök...lågorna var ända uppe i trätopparna ....såg otäckt ut. Mötte till o med brandbilar ifrån sandviken så gävle verkar inte ha klarat det själva. Vart jobbar du?! |
|
| ja jag märkte då inte av nå regn förra året varken på våren eller mot hösten när det var crusing =) | |
|
glömde kanske att ta av dig solbrillerna då! ;) Minns att vi suckade över det. men när det va dags att dra upp till älvkarlen så hade det torkat bra. |
|
| nja det tror jag inte jag gjorde =) Var iaf tort och fin när vi åkte upp till älvkarlen...Det enda jag märkte av senare på kvällen när vi skulle åka hem var ett jävla fyllo som sprang mitt ut i vägen mot Gdg så jag fick tok bromsa =0) hehe det brukar alltid av någon dum anleding gå lite för fort på just den där biten *ler* | |
|
rally, på Ericsson fast på näringen. Mvh Abbe Länk |
|
|
Jahapp.. Enligt SMHI.se så ska det visst inte regna på Lördag nu.. Vi hoppas att den senaste prognisen stämmer!!! /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| e det nån här som kör en vinröd schnitzer?! tonade rutor osv?! | |
| Enl uppgift kommer det att vara sol på Mantorp. De e bara o styra dit i stället ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.