AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.590

BMW-träff Gävle 10:e Maj 2003!

Sida 4 av 9
Så här såg det ut i helgen när konbanan testades :
Länk

och :

Länk

En annan film (hehe) :
Länk m5 burn snurr_www.bmwm5.nu_.avi

Ganska dålig kvalla men det syns vad vi håller på med ialla fall.. och vi får hoppas att vädret är bättre i helgen än på filmerna :)

/Jimmy
Länk

Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU!
BMW735IA:

Bra filmer:)) speciellt nr:2 vilket ger svaret varför dina däck inte håller så många mil som det normalt brukar göra:))
Starre : Hmm... jo det kanske är en orsak till mitt däckproblem :)

Känns i magen att burna med puckar för 2300kr/st.. hehe.. kalla mig dum om du vill.

/Jimmy
Länk

BMW735IA:

Nej inte dum bara att det är svaret på frågan:))

Tidigare frågade jag om det kommer bli en uppdatering av sidan då flera har anmältsig men står som osäkra?
Starre : Jag ska skicka ut ett mail till alla registrerade ikväll och sen efter det tar jag bort ev. återbud. De flesta verkar dock komma som är reggade om vädret blir bra *håller tummarna*

/Jimmy
Länk

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Hehe - Kul att se filmerna, skönt ljud i M5:an!
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA: jag har två filmer på min 325a från i lördags om du vill ha dom på din sida.. vart ganska bra kvalite faktist...
Här är en film där en M5 oklart tar en GSX-R600. Någon som känner igen vägen?

Länk
Teres :
Jag skickar ett mail om vart du ska lägga dem...

/Jimmy
Länk

Heh, nu har man grejat dekaler till bilarna så det syns vilka som kommer; )

Ni kan ju hålla koll efter ett 5-tal bilar med "sixpack" ståendes på bakrutorna! Vi är nämligen hemskt trevliga Söderhamnare, varenda en=D

Sedan åker man väl dit för urkundsförfalskning med fuskis-regplåten med texten "wicked" gissar jag, men det är ju ballt; )

Hörs i Gävle!
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
kan ja lova att jag kommer i en BMWpower-t-shirt! :D
Wicked : Hehe.. bra ide.. Snuten lär nog ha fullt upp med alla tonade volvosar på crusingen...

Själv blir det min BMW t-shirt :
"WHEN YOU NEED POWER AND COMFORT"

/Jimmy
Länk

Nu är mail utskickat till alla registrerade (som hade angivit rätt epostadress).. Mailet finns också att läsa på hemsidan.

Tipsrundan har återigen bytt färdväg och nu är det endast asfalt hela rundan.. Ny karta finns på hemsidan.

Enligt SMHI så ska det bli bra väder på Lördag !!!
www.smhi.se

Nu håller vi tummarna att allt ska flyta på smidigt och bra.. första gången vi annprdnar detta så lite strul får man väl räkna med.. Är mycket att hålla reda på... En sån simpel sak att vi behöver ca 100 st pennor på träffen kan strula till det.. Nån som vill skänka en bunt?

Ingen som vill tävla i vem som monterar en koppling på en M5:a snabbast innan lördag ? hehe...

/Jimmy
Länk

Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
ja nu är det inte många dagar kvar =0)
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Min BMW är klar, fick klart den igår kväll, underbart att köra den för första gången på ca 1år =)
Och dessutom första gången med eget körkort...
Sen att man fyller år idag gör ju inte saken sämre...
Ska besitkiga på torsdag så då får alla hålla tummarna...

Vi syns nere på cruisingen, kommer tyvärr inte på träffen, håll utkik efter en polarismetallic e28a med cosmosblåa framskärmar =)

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Cosmos : Då plockar jag bort dig från listan.

/Jimmy
Länk

Jag kan tyvärr inte komma eftersom jag jobbar i helgen. :-(((
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
SÅJA, nu ska jag byta min digicam, till en digital video-kamera..fan va jag ska filma...å spela in motorljud... *dräggel*
Perfa.. jag ska se om jag kan fixa fram en Digital-videokamera också..

/Jimmy
Länk

Totalt 6 st återbud än så länge.. några av dessa ansluter lite senare på kvällen istället.

Har ni sett att vi finns med i kalendern i tidningen Bilsport? Var ute lite sent med det så det kom först i detta nummer..

Passar också på att tacka M-style.nu och bmwpower.nu för priserna som de skänkt!

/Jimmy
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.