AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.591

BMW-träff Gävle 10:e Maj 2003!

Sida 3 av 9
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Har besiktning på torsdag 8/5 bara hoppas jag hinner klart och den går igenom...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Hoppas att min blir klar, men jag tvivlar. (kantrad ventil)
Kan man vara med på tipsrundan fast man åker Audi S3? Jag är ju trots allt BMW-ägare. :-)
Flåklypa : ett undantag kanske kan fixas för just dig... varför inte ta MCn?

Sitter på tåget till e-tuna nu för att köpa sportkoppling till M5an... sen måste jag hitta någon som vill fixa bytet åt mig också...

/Jimmy
Länk

Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU!
Autovation kommer att ha öppet i reservdelsdisken för oss på lördag för att svara på frågor och ta emot ev. beställningar... Så passa på å fråga en massa då.

BMW har sänkt priserna nu verkar det som på reservdelar.. fick en chock idag för det var faktiskt billigt att hämta ut mina grejer.. sen får man nu 10% rabbat om man e medlem i bmwcs..

/Jimmy
Länk

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
BMW735IA - Vad du jobbar och står i!
Kunde inte ens lämna datorn orörd på tåget =)

Hehe.. nepp sitter och bygger tidtagningsprogrammet..

/Jimmy
Länk

MC:n är tyvärr såld, så den kan jag inte komma med :-(

Jag uppskattar verkligen sådana som tar tag i sådana här events och som gör det ideellt....mkt bra!
Priser till tippsrundan mottages med öppna armar...

/Jimmy
Länk

Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
E28 delar bortskänkes... =)
Finns inte mycket av värde med ändå...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Jag hoppas bara att det blir fint vädret annars är jag inte med tyvärt... tycker inte att åka bil när det regnar.. Har fått vattenplaning en gång och det var skrämmande. Min M5 är i garage i väntan på fint vädret jag åker nu M535 e28. I så fall det skulle bli fint vädret då ska två kompisar följa med, en har en fin M5 3,8 och den andra en 535 e34 de har inte anmält sig ännu.

Mauricio
Klart det blir fint väder... Anmäl er gärna ändå så vi kan planera hur många bilar det blir.. och så får ni info via mail inför träffen med alla vägbeskrivningar osv..

/Jimmy
Länk

Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
asså va ska tipsrundan handla om blir det typ endast BMW-frågor eller vad? hehe..
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Sikkan - Japp, det blir BMW frågor.
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
50 stycken bilar anmälda =)
(kunde inte låta bli....)
BMW735IA:

verkar var ett stort antal som är osäkra om det ska komma eller kommer du att uppdatera listan ju närmare vi kommer datumet. Då med ev nya besked om de om är osäkra?/Tack
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Det ser ut som jag kommer, fronten är på plats och det som är kvar är att plocka dit lite smågrejer som lysen och huv...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
låter ju faktist ritigt trevligt ;) tillåter vädret så tar jag en sväng förbi.
Hur långt är det från sthlm...?

//Martin

Länk

MNS_M3:

tror att det är ca:20mil.....
Kanske tittar förbi oxå, beror på om jag är nånstanns i närheten.

Länk
O.B.S Tidsplanen är ändrad lite, på grund av det stora antalet bilar som är reggade..

Nu håller vi tummarna för fint väder.. Utslagsfrågan i tippsrundan kommer garanterat att vara en klurig sak :)

/Jimmy
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.