AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.612

BMW-träff Gävle 10:e Maj 2003!

Sida 2 av 9
Flåklypa>>>>Eeejj, det var ju ett oskyldigt standarduttryck beträffande trevliga tjejer. Inga fulagubbs-intentioner bakom detta påstående. För övrigt känner jag mig fortfarande ung. Hehehehe, är 27 vårar en ålder egentligen? :-)

/D

That´s the spirit :-)
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
*harklar sig o sätter ett finger i vädret* det är inte åldern som gör mannen utan mannen som gör åldern vet ni väl!!
Mer OT. *en personlig favorit*

Kärring är inte ett kön. Det är ett beteende.
Flåklypa: Buahahaha>>>stämmer på pricken

/D

Nej Ni, nu är det nog dags att sova lite. Imorgon är det Valborg och ett MEGAPARTY här i Uppsala.

/D

Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
tur man inte kommit dit än då ;)
Ni vet väl att det är Cruising på Stan sen på kvällen.. då är det bra om vi visar upp BMW:na ordentligt.. lär bli kaos som det brukar vara när det annordnas cruising på Gävle.

/Jimmy
Länk

Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU!
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
*hehe* ja då e tydligen allt tillåtet.
Jag ska in o kolla efter lite snygg bordfärg idag så jag kan skriva lite o sätta på läppen till den 10:e =) kanske ska köpa rött o sätta "företräde" eller "stopp" över hela huven istället ;)
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Äntligen tittar solen fram =) fast det hade inte varit helt fel av den och tittat fram för en timme sen på riks 80 aaa kom en liten swift och kaxade sig lite väl mycket =0( och i 140 ville inte mina sommardäck vara med nå mer på det blött och trevliga underlaget så jag fick slå ner tempot en aning...Bäst för han att han inte är lika kaxig när det är tort ute och jag har fäste =))) hehe
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
44 stycken bilar anmälda och vädret ska tydligen bli bra nästa vecka, detta ser bra ut!!!
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
*JUBLAR*
ojoj... ja vi får hoppas på bra väder och att allt ska flyta på bra..

/Jimmy
Länk

Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Håller på med E28an för fullt, ska byta övre skärmfästen och hela fronten, hoppas jag hinner...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Sen ska den besiktigas också =)

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Å jag behöver byta koppling akut.. slira på 1an,2an och trean igår när jag skulle dra mot en annan m5:a.. Ingen som har en koppling liggandes :) ?

/Jimmy
Länk

Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
BMW735IA: Ja det låter inte bra =/ ¨såg för ett ta sen att det var nån som sålde race koppling till M5a på bmwbörsen om du inte själv har sätt det om det skulle vara nått =)

Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Bara åka till BMW imorrn å beställa då =)

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
jag har kontaktat han som vill sälja sportkopplingen men det är inte säkert jag får köpa den då han skulle sälja bilen.. Annars så blir det att beställa på bmw.. 3200 :- exkl arb.

Men sen blir det her Karlberg i björke som får skruva dit grejjerna..

/Jimmy
Länk

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag kommer, har bokat tid för olje byte och polering den 7:e, han är inte tillräkligt blank just nu för att jag ska kunna visa up den!:)

Mvh Abbe
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.