|
Sida 16 av 16
|
|
|---|---|
|
Jag testade min mot en S**B 9-3 Aero i somras och det var inga problem, drog jämt i början bara. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
Conan999 |
Inte många som har förlorat verkar det som.....!? Kan alla vinna? Conan999 |
|
"Inte många som har förlorat verkar det som.....!? Kan alla vinna?" Det är bara vinnare som hänger här på forumet. Förlorarna hänger någon annanstans;-) |
|
|
Sigdarve: Så om alla här skulle rejsa mot varandra skulle det bara vara en medlem kvar till sist? :-) Senast förrgår gav jag upp mot en Kleemann SL500. De är RÄTT elaka. |
|
|
Conan999: icke för att vara dryg men Rubriken vill ha vinster, tyvärr har jag inga häftiga rödljusrace i minnet men Vr6 som min polare hade ett tag körde vi 201 meter på och jag tog skalpen där med några decimeter ett par ggr. Sen har jag fegat mest och kört jämt med en del bilar mest på större vägar! Mpower |
|
|
Vunnit mot en Jaguar sedan :)) men även förlorat mot en e39 523i med en massa ungdomar i ., men senast var idag , blev förnedrad av en röd golf -10 ? Vet ej vilken motor etc.. Fast hade 520da f11 och blev förvånad .. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Hade precis ett race på Essingeleden...Motståndaren var en röd Skoda Felicia 1.3 GL, eller möjligen GLX. Jag körde min M5 3.8...Han körde upp bredvid mig i ca 70km/h, o låg retsamt jämsides, dessutom "torrvarvade" han ibland...Ok, jag är med på noterna! Tagga ner till 3:an, ögonkontakt, sedan 1,2,3 Kör! Han ryckte åt sig 2-3 billängder med en gång, när det var dags att slänga i 4;an kring 180-190 var han ungefär 10 billängder framför mig, avståndet ökade konstant...Jag gav upp runt 250, då kunde jag knappt se honom längre...:(.... Eller... :) :) :) |
|
|
Roligt att den här gamla tråden sprattrar till igen! Dawwe, tumme upp för den historien! |
|
|
Har aldrig förlorat... |
|
viobebe |
Då är det väl dags... |
|
Vilket jäkla trams. Jag gissar att min Porsche 997 finns med här. ALLA har säkert VUNNIT över mig i ett rödljusrace. Jag hänger er alla runt valfri tävlingsbana. |
|
|
När jag hade min BMW 645Ci förlorade jag mot en E46 330i (?). Jag glömde ta bort antispinnet. Fast kepsynglingen gav mig beröm för motorljudet. Alltid något! Har inte hittat några "offer" för min lilla ettrige etta. Den sladdar fint, dock, såhär i regnvintern i Göteborg 2014. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.