|
Sida 13 av 16
|
|
|---|---|
|
Agge: Det tar en evighet med 240n till 200... ...Den toppade ju bara 160-170. ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
En Mercedes SL500. Den ni;) ------ Länk Länk |
|
| Ivåras så försökte en valp i en volkswagen vr6,dra min 600a.Han hade så klart inte en chans när 570nm talade.Ska prova dra mot kompisens 740 E38 i vår,0-100 blir nog kanska jämnt men sedan så drar jag väl lätt ifrån honom. | |
|
En och annan avgastrimmad Volvotraktor har man väl slaktat. Saab 93 Turbo drog jag lekande lätt. |
|
|
Jag körde "skiten" ur en hottad Fiat Uno Turbo, vid en "rödljus-duell" med vår MB 600 Pullman 6.3! (c:a 2.200Kg) OK, han tog mig i starten, men sedan var det kört för "lilleman"... Jag trodde lacken skulle lossna på Fiaten när jag blåste om... ;oDDDD Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Jag behöver inte hålla på med tramsiga rödljusrace, då jag har så pass mycket självförtroende och inte behöver bevisa nåt. Jag vet att jag kan köra ifrån det mesta med min bil. Kan jag inte det så gör det ingenting det heller.............get a life, snorvalpar! Mats |
|
| Oj vilken attityd, och vilka bilar kör du ifrån med 735an? Om man får fråga, gubbe! | |
|
Haha, rödljusrace har inte högsta prioritet hos mig, men visst fan är det småkul ibland, den som inte kan erkänna det småljuger. Har sett 50+ 60+ 70+ som gasar som 18-åringar vid rödljus. /Lazze Länk |
|
SpineKracker |
Lazze! Hur snabb bilen är beror väl inte på förarens ålder...? =) E30, för att man vill. |
|
SpinKracker: Nej, vem har sagt det? /Lazze Länk |
|
Agge |
t80196: Tråkig attityd du har. Gillar du inte rödljusrace behöver du inte läsa eller skriva i detta inlägg. Man kan nästan tro att du är 15 år och inte 52. Förresten så har det väl inte något med självförtroendet att göra?. Det är bara en kul grej som man testar på lite då och då. Spelar ingen roll om man vinner eller förlorar, inte för min del iaf. Du menar väl att du blir ifrånkörd av de flesta bilar?, inte kör ifrån dom? :) Mvh //Agge |
|
Drog nästintill jämt (ngn nosl'ngd bakom) med Porsche 944 S2 i´cirka 75 meter innan det var stopp (innerstan Göteborg) med min 3.0CSi.. CSi |
|
|
Visst är jag gubbe, och har väl samma rätt att skriva här som alla andra, även om jag tydligen trampar några på tårna....och inte har samma åsikt. Jag har inget behov av att hävda vare sig min bil eller mig själv. 735:an glider jag självklart fram med, behöver inte bevisa nåt med den. I min fordonspark ingår även en Porsche 911 Carrera, den har heller aldrig fått ge järnet vid ett rödljus för att bevisa nåt för eventuella spoiler och kjolbehängda filgrannar. Tycker bara det är onödigt att ge järnet för att sedan bromsa hårt 300 meter senare, vad är syftet? Mats |
|
|
->t80196 En liten undring bara, vad har man en 911 till om man aldrig gett fullgas? Är det inte som att vara gift med Cindy Crawford men aldrig ha sex med henne? |
|
|
Citat från Lazze Haha, rödljusrace har inte högsta prioritet hos mig, men visst fan är det småkul ibland, den som inte kan erkänna det småljuger. Har sett 50+ 60+ 70+ som gasar som 18-åringar vid rödljus. Kan inte mer än instämma att det är skit kul ibland ,tyvärr så har dom ersatt alla ljus med rondeller så det blir att åka 25mil för ett race men det kan det väl vara värt. mvh en barnslig 40 åring utan egentligt syfte |
|
SpineKracker |
"Har sett 50+ 60+ 70+ som gasar som 18-åringar vid rödljus." Här syftar du uppenbarligen till att ålder är av stor vikt. Även om du inte menade så, är det vad du skrivit. E30, för att man vill. |
|
SpineKracker: Vet inte vad du menar riktigt. Mitt inlägg syftade till att även äldre "gubbar" många gånger tycker det är kul att rejsa. /Lazze Länk |
|
SpineKracker |
Ok då har vi det frågatecknet uträttat. =) Gasa på! E30, för att man vill. |
|
Dubilidu: Jag har en smått uppgraderad traktor som inte har några problem med 325 E36. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
BMW_MAN: Klart 911:an får fullgas ibland, på en kurvig kul väg på landet eller en tidig söndagmorgon på motorvägen, men inte mitt i stan mellan rödljusen.......... Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.